728 x 90

-

فیگارو: آیا ما در سال 2010 شاهد سقوط رژیم ملاهای ایران خواهیم بود؟

-

فیگارو
فیگارو
روزنامه فیگارو چاپ فرانسه در سرمقاله خود با عنوان آیا ما در سال 2010 شاهد سقوط رژیم ملاهای ایران خواهیم بود؟ نوشت: این رژیم در میان یک گاز انبر گیر کرده هیچ‌گاه تا به این حد آسیب‌پذیر نبوده است.
فیگارو عدم پاسخگویی رژیم نسبت به ماجراجویی هسته ایش را به یک فرار به جلو تشبیه کرده و می‌نویسد:
آخرین بازی این رژیم در پایان هفته گذشته در جریان مذاکرات پایان ناپذیر بر سر مسأله هسته‌ای به یک فرار به جلو شباهت دارد. جمهوری اسلامی از تبعیت از شرایط تعیین شده توسط غربیها برای غنی‌سازی اورانیوم اش سرپیچی می‌کند و غربیها را تهدید کرده که اگر تا یک ماه دیگر هیچ توافقی در این زمینه حاصل نشود اورانیوم اش را خودش تولید خواهد کرد.

سرمقاله فیگارو با اشاره به سعی رژیم در کشاندن مردم پشت جاه‌طلبیهای هسته‌ای‌اش می‌نویسد:
ولی امروزه موضوع هسته‌ای مشغولیت ذهنی درجه اول برای ایرانیها نیست. جنبش رادیکالیزه شده و در برخی نبردها پیروزیهایی را کسب کرده است. موضوع به یک مخالفت بر ضدانتخابات ریاست جمهوری دزدیده شده در ماه ژوئن محدود نمی‌شود. این جنبش یک نبرد برای آزادی و بر ضد ملا هاست.
روزنامه فیگارو با اشاره به آگاه شدن جهان نسبت به مطامع ملایان حاکم و جنبش سراسری مردم ایران می‌نویسد: باراک اوباما، نیکولا سارکوزی و دیگر رهبران کشورهای غربی از این موضوع آگاه هستند و روشن است که اولتیماتوم رژیم ایران را رد خواهند کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31ba0c10-4bf8-4580-83f4-d550611df81e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات