728 x 90

مراسم تاسوعا- عاشورا,

امام جمعه جنایتکار رژیم در اصفهان، خشم خود را نسبت به قیام سراسری ابراز کرد

-

عکس عاشورا
عکس عاشورا
آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه جنایتکار رژیم در اصفهان خشم خود را نسبت به قیام سراسری و ”نه“ مردم به ولی‌فقیه و دیکتاتوری آخوندی نشان داد و با سوز و گداز گفت: اگر به ولایت‌فقیه ”نه“ گفته‌اید، در عوض زیر ولایت مریم رجوی، … درآمده‌اید وای به‌حال شما گروه فتنه که فرق میان ولایت خدا و شیطان را نمی‌دانید.
وی افزود: اقدامی که فتنه‌گران در روز عاشورا انجام دادند و اینکه به‌صورت کوردلانه به خیابانها بریزند و بیت‌المال را به آتش بکشند، نه جنگ نرم بود و نه جنگ مسلحانه و آنها با این هتک حرمت به جنگی احمقانه پرداختند.

امام جمعه رژیم در اصفهان به منظور زمینه‌سازی برای اعدام تظاهر کنندگان گفت: این گروه فتنه با ریختن در خیابانها و آتش زدن اموال مردم با خدا محاربه کرده و آنها مفسد فی‌الارض هستند و دستگاه قضایی بداند که این اعمال عین فساد بوده و حکم آن به دستور خدا و قرآن اعدام است.
وی با حمله به جناح مغلوب گفت: سران و گردانندگان گروه فتنه بدانند این طور نیست که اگر روزی آنها در راه انقلاب بود‌ه‌اند و امروز هر کاری که دلشان می‌خواهند بکنند، در صورتی که این افراد در مقابل اعمال ضدانقلاب و هتک حرمت اعلام تبری نکنند، آنها نیر مفسد فی‌الارض هستند و ما در هر موقعیت و هر لباسی باشند با آنها به‌طور قانونی برخورد می‌کنیم. : دستگاه قضایی نباید از هیچ فرد و گروهی بترسد و اقدامات قانون را در قبال این افراد انجام دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/742df999-e475-414d-80a1-3af8bdae7fd9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات