728 x 90

-

10تن از دانشجویان و یکی از استادان دانشگاه مشهد در حمله اوباش به این دانشگاه زخمی شدند

-

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: 10تن از دانشجویان و یکی از استادان دانشگاه مشهد در حمله اوباش به این دانشگاه زخمی شدند.
عصر روز چهارشنبه 9 دیماه، بیش از 500تن از بسیجیان و چاقوکشان اجیر شده رژیم آخوندها در یک یورش جنایتکارانه، دست کم 10تن از دانشجویان و یکی از استادان را با ضربات چاقو، قمه و چماق زخمی کردند که حال تعدادی از آنها وخیم گزارش شده است.

دانشجویان که برای گرامیداشت شهیدان خیزش شجاعانه مردم در روز عاشورا و محکومیت سرکوب خونین تظاهرکنندگان، مراسمی در سکوت برگزار کرده بودند، ابتدا توسط بسیجیان مزدور و سپس توسط اوباش اجیر شده آخوندها وحشیانه مورد حمله قرار گرفتند. مزدوران که با چندین اتوبوس و بدون هیچ مانعی وارد دانشگاه شده بودند و به نفع خامنه‌ای شعار می‌‌دادند، آشکارا، دانشجویان را با چماق و قمه مورد ضرب و جرح قرار دادند.

مآموران سرکوبگر نیروی انتظامی به هنگام حمله بسیجیان و چاقوکشان خیابانهای منتهی به دانشگاه را مسدود کرده بودند و با پرتاب گاز اشک‌آور و فلفل مانع کمک رسانی مردم به دانشجویان می‌شدند. عوامل اطلاعاتی رژیم شماری از دانشجویان را بازداشت کردند.
مقاومت ایران عموم مراجع بین‌المللی و سازمانهای حقوق‌بشری به ویژه کمیسر عالی حقوق‌بشر و گزارشگران دستگیریهای خودسرانه و شکنجه و هم‌چنین سندیکاهای دانشجویی را به محکوم کردن سرکوب وحشیانه دانشجویان فرامی‌خواند و خواستار اقدامی فوری و لازم الاجرا جهت آزادی دانشجویان دستگیرشده می‌باشد.

هم‌چنین دانشجویان دانشگاه سجاد مشهد امروز پنجشنبه 10دی، به منظور بزرگداشت شهیدان قیام مراسمی در این دانشگاه برگزار کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5af693af-8449-4ea9-92a3-a6426a9b2ab7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات