728 x 90

مراسم تاسوعا- عاشورا,

آندره آ رونکی، سرکوب مردم ایران در جریان قیام عاشورا را محکوم کرد

-

تهران عاشورای حسینی
تهران عاشورای حسینی
آندره آ رونکی، وزیر سیاست اروپایی ایتالیا، ضمن محکوم کردن سرکوب مردم ایران در جریان قیام عاشورا، خطاب به سران اتحادیه اروپا گفت: ترسیدن کافیست. اتحادیه اروپا باید صدای مردم ایران را بشنود و با حداکثر قاطعیت روی رژیم ایران تاثیر بگذارد

خبرگزاری کرونوس که این خبر را منعکس می‌کرد نوشت: موج دستگیریهای خودسرانه و خشونتی که اعمال می‌شود وجدان همه کسانی را که به حقوق مدنی و دموکراسی اعتقاد دارند تکان داده است.
آندره آ رونکی گفت ماههاست که از اتحادیه اروپا و جامعه بین المللی خواسته‌ام صدای مردم ایران را بشنوند و با حداکثر قاطعیت روی دولت ایران تاثیر بگذارند.
وزیر سیاست اروپایی ایتالیا افزود زمان آن رسیده که اروپا ترس را رها کند و تصمیم بگیرد. اروپا نمی‌تواند در برابر جوانان ایرانی که مبلغین آزادی هستند و جان خود را بر سر آن می‌گذارند سکوت کند.
وی تأکید کرد که در جریان نشست غیررسمی وزرای اروپایی که طی روزهای دوازدهم تا چهاردهم ژانویه در اسپانیا برگزار می‌شود درخواست خواهدکرد اروپا یک موضع مشترک قاطع در محکوم کردن وضعیت به وجود آمده توسط رژیم ایران اتحاذ کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/276d9b6a-eac6-41b8-a52f-80f92293d230"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات