728 x 90

-

بهروز جاوید تهرانی، تجارت اعضای بدن زندانیان و انتقال دختران به دبی توسط آخوندها را فاش کرد

-

بهروز جاوید تهرانی
بهروز جاوید تهرانی
بهروز جاوید تهرانی یکی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج، جزئیات جدیدی از تجارت اعضای بدن انسان و انتقال اجباری دختران زندانی به دبی را فاش ساخت.
وی با استناد به سندی که مربوط به سال 1384است می‌نویسد: ریاست زندان علی حاج کاظم و سایر مسئولین سازمان زندانها و قوه‌قضائیه ادعا می‌کنند کلیه فردی به نام افشین کریمی را به‌صورت اشتباه بیرون آورده‌اند. در صورتی که نام فردی که کلیه افشین کریمی در بیمارستان مدنی کرج به وی پیوند شده موجود است. … افشین کریمی تنها یکی از زندانی است که پس از اینکه متوجه شد کلیه‌اش بدون اجازه وی از بدنش خارج گردیده و به فروش رسیده است شکایت می‌نماید از این قبیل زندانیان شمار دیگری نیز و جود دارند که از آن جمله می‌توان به نامهای احمد حنانی، شروین گودرزی، عبدالله و غیره اشاره نمود.
بهروز جاوید تهرانی می‌افزاید: تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادم این نتیجه را ثابت می‌کند که مقامهای قضائی رده بالا و بسیاری از مسئولین زندان حداقل از سال 1384 خورشیدی به این طرف اعضای بدن برخی از زندانیان را از بدنشان جدا کردند و به قیمت گزاف به فروش رسانده‌اند.
وی در ادامه نامه خود می‌افزاید: چندی پیش در همین زندان شاهد انتقال اجباری دختران زندانی به دبی بودیم که طی افشاگریهای فراوان رئیس زندان شکاری و رئیس دادگاه انقلاب کرج منتظرمقدم در این رابطه دستگیر و از مقام خود برکنار گردیدند که متاسفانه خیلی زود نیز آزاد شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8ff8ece-a187-4604-a39c-e3f12ef475c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات