728 x 90

حمله به اشرف,

فدراسیون سراسری پناهندگان عراقی، هرگونه حمله به مجاهدان اشرف را محکوم کرد

-

حمله به اشرف، توسط مزدوران وحشی تحت امر خامنه‌ای
حمله به اشرف، توسط مزدوران وحشی تحت امر خامنه‌ای
فدراسیون سراسری پناهندگان عراقی برای جلوگیری از حمله مجدد به اشرف فراخوان داد و اعلام کرد: هرگونه حمله علیه این پناهندگان، باید به‌عنوان جنایت جنگی به یک دادگاه بین‌المللی احاله گردد.
دراین فواخوان آمده است:
یک بار دیگر حکومت مالکی به ساکنان کمپ اشرف اخطار داد که باید جابجا شوند. حکومت مالکی به بهانه تامین ثبات امنیت داخلی عراق، این تراژدی را بر پناهندگان تحمیل می‌کند.
این اقدامات مالکی هیچ ربطی به وضعیت امنیت داخلی عراق ندارد، بلکه مستقیما نشانه دخالت ایران در صحنه سیاسی و نظامی در درون هیأت دولت عراق است.
ما اعلام می‌کنیم که (مسئولیت) سلامتی و جان ساکنان این کمپ برعهده سازمان ملل‌متحد است، ما حکومت عراق را مسئول هرگونه تراژدی محتمل می‌دانیم و تأکید می‌کنیم که هرگونه حمله نظامی علیه این پناهندگان، باید به‌عنوان جنایت جنگی به یک دادگاه بین‌المللی احاله گردد.
فدراسیون سراسری پناهندگان عراقی افزود: برای حل این مشکل:
ارتش و نیروهای مسلح عراق باید فورا از اطراف کمپ اشرف عقب کشیده شوند و محاصره این کمپ باید لغو گردد و به خانواده‌ها و سازمانها اجازه داده شود به این کمپ تردد کنند.
ملل متحد مسئولیت و وظیفه مبرم دارد که فورا برای حل این مشکل و جلوگیری از یک تراژدی دیگر اقدام کند.
این پناهندگان، با هر مرام عقیدتی و سیاسی که باشند، به‌خاطر سرکوب رژیم جمهوری اسلامی از ایران خارج شده‌اند و هرگونه اعتراض در ایران، به‌معنی مواجه شدن با دستگیری و شکنجه و اعدام است. به همین خاطر ما عراق را به برخورد انسانی با این پناهندگان فرا می‌خوانیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/663f3e1c-b2c1-48b5-93de-676187dbe06b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات