728 x 90

-

روزنامه حکومتی جمهوری، به رئیس‌جمهور مصر حمله کرد

-

--
--
روزنامه حکومتی جمهوری در سرمقاله خود رئیس‌جمهور مصر را مورد حمله و توهین قرار داد و نوشت:
رژیم قاهره پس از امضای قرارداد کمپ دیوید به «سرپل ارتباطی اسرائیل» در دنیای عرب تبدیل شد. خالد اسلامبولی و همرزمانش سعی کردند با اعدام سادات خائن این لکه ننگ را از دامان ملت بزرگ و سلحشور مصر بزدایند و مصر را دوباره به آغوش اسلام و دنیای عرب باز گردانند ولی عملکرد خائنانه حسنی مبارک چنین هدفی را پایمال کرد“.
این منبع حکومتی در ادامه نوشت: ”رژیم مبارک اخیرا با همکاری آمریکا رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب درحال احداث یک دیوار فولادی عظیم در مرز مصر و نوار غزه است، در حقیقت اقدامی شرم‌آور در جهت تکمیل محاصره غزه محسوب می‌شود. کارشکنیها در جهت ادامه حاکمیت محمود عباس و جناح خائن فتح از اقدامات شرارت آمیز قاهره است که با عنایت به آموزش خرابکاری و اقدامات تروریستی به افراد اعزامی محمود عباس ابعاد شرم‌آوری به خود گرفته و کارنامه سیاه رژیم قاهره را پلیدتر جلوه می‌دهد. علاوه بر این دشمنی آشکار قاهره علیه حزب‌الله حماس و سایر گروههای مقاومت اسلامی زبانزد خاص و عام است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1cdbd076-74d2-41a0-8b26-db624828a33a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات