728 x 90

-

مردم دلیر سیرجان، در صحنه اعدام دو زندانی، به دژخیمان آخوندی تهاجم کرده و با آنها درگیر شدند

-

تهاجم جوانان دلیر به  مأموران جنایتکار ولی  فقیه - آرشیو
تهاجم جوانان دلیر به مأموران جنایتکار ولی فقیه - آرشیو
مردم سیرجان امروز در اعتراض به اعدام دو زندانی در ملأ عام در این شهر تظاهرات کرده و با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند.
مردم و خانواده‌های خشمگین این دو زندانی، پس از اجرای حکم اعدام با سر دادن شعارهای ضدحکومتی و پرتاب سنگ بطرف مأموران جنایتکار نیروی انتظامی، دو اعدامی خود را که گفته می‌شود یکی از آنها هنوز زنده بود، با خود می‌برند.
مأموران جنایتکار نیروی انتظامی با شلیک تیر هوایی و گاز اشک‌آور برای جلوگیری از اعتراض مردم و بردن دو اعدامی می‌کند تلاش می‌کنند ولی موفق نمی‌شود.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس به اعتراض مردم در سیرجان اعتراف کرد و با عنوان ”اعدامیهای سیرجان ربوده شدند“ نوشت: در اقدامی غیرمنتظره بستگان دو نفر اعدامی که جمعیت زیادی را تشکیل داده بودند، با سر و صدای زیاد قبل از اعدام و حتی فحاشی به مسئولان منتظر بودند تا حکم اجرا شود و آنها حمله کنند و به‌محض اجرای حکم، محوطه اعدام سنگباران شد… در این شلوغی بستگان اعدامی‌ها اجساد خود را ربودند. گفته می‌شود که یکی از آنها هنوز زنده است که به دست اقوام خود افتاده است.
اسامی این دو اعدامی اسماعیل‌فتحی‌زاده و محمد اسفندیارپور می‌باشد و اتهام آنها از جمله حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز، عنوان شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60eadadf-3175-4fba-9f61-6c947163cef3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات