728 x 90

يك پايه كردن رژيم ولايت,

سیاه بازی مفتضحانه حکومتی علیه لگدمال شدن عکس دجال، مفتضحانه شکست خورد

-

تصویر پاره شده دجال, پیام سرنگونی محتوم نظام پلید آخوندی است
تصویر پاره شده دجال, پیام سرنگونی محتوم نظام پلید آخوندی است
خامنه‌ای درسیاه بازی زنجیره‌یی درنمایشهای جمعه و اعلام راهپیمایی برای ارعاب جامعه و سرکوب جناح مغلوب جز پاسداران و بسیجیان جیره خوارش را نتوانست به صحنه بکشاند و مفتضحانه شکست خورد.

خلوتی اطراف دانشگاه تهران که مرکز جمعه بازار و بسیج حکومتی بود، ورشکستگی ولی‌فقیه ارتجاع را به مفتضحانه‌ترین شکل بارز کرد و درصحنه این نمایشی که چند روز است برایش برنامه‌ریزی و تبلیغ فرمایشی می‌شود، جز عربده‌های گوشخراش اعدام باید گردد و بر سر وسینه کوبیدن مزدوران اجیر شده چیزی به چشم نمی‌خورد.
درجمعه بازار تهران آخوند امامی کاشانی از به آتش کشیدن عکسهای خمینی جلاد سوز و گداز کرد و با ابراز وحشت از اعتلای قیام و بالاگرفتن شعارهای مرگ بردیکتاتور و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، گفت:
چه شعارهای زشتی ، اخیرا هم با کمال تاسف عکس امام به این روز افتاد ،امام علم انقلابه، پرچم انقلابه، تابلو انقلابه، شناسنامه و اصل انقلابه، اینها اساس انقلاب و سند انقلاب آن وقت اهانت شدن این اهانت شدن این نه تنها به عکس آن شعارها چه بود عزیزم ، این چیه نه شرقی نه غربی ، جمهوری ایرانی اینه چیه؟ … . این چه خبره توی دانشگاه، چه خبره این شعارها عزیز، متدین، متعهد، علاقمند به کشور این چه خبره، این چه خبره شعارها، این شعارها به نفع کیه؟»

آخوند امامی کاشانی با اشاره به روی زمین ماندن حرفهای ولی‌فقیه طلسم شکسته رژیم و تشدید تفرقه و شقه در حاکمیت آخوندی و باحالتی مفلوکانه، که بازتاب فلاکت رژیم آخوندی است، آه وناله سرداد و خواستار سکوت رسانه‌ها و آرام سازی فضاشد.

تلویزیون رژیم گفت:
خطیب جمعه تهران از همه به‌ویژه رسانه‌ها خواست با آرام نگاه داشتن فضا و دوری از تهمت زنی و پیروی از سخنان رهبری از هرگونه بحثی که زمینه‌ساز تفرقه و جدایی شود خودداری کنند.
امامی کاشانی: «فضا را آرام نگه دارید، فضا را پریشان نکنید، بی‌اطلاع نوشتن، بی‌ربط نوشتن، تحقیق نکردن نوشتن، گاهی حاشیه‌هایش رنگ و آب دادن اینها تمام فضا را دارد خفه می‌کند رحم باید کرد به این نظام اسلامی ، رحم باید کرد به این جمهوری اسلامی»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7498caa-cee1-4ad5-b397-55adff22918a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات