728 x 90

يك پايه كردن رژيم ولايت,

هیاهو بر سر لگدمال کردن عکس دجال، شقه وبحران درونی رژیم را تشدید کرد

-

عکس خمینی دجال, توسط مردم لگدمال شد
عکس خمینی دجال, توسط مردم لگدمال شد
هیاهوی خامنه‌ای بر سرپاره ولگدمال شدن عکش جلاد خون آشام جماران به منظور تشدید سرکوب و ارعاب جامعه وترساندن جناح مغلوب، بر سرخودش خراب شده، وبحران وشقه را تشدید کرده است. دربحبوحه نمایشهای خیابانی، تلویزیون رژیم کروبی را زیر تیغ برده و چنین گفت:
یک نامه و چند نکته تامل برانگیز؛
«9دسامبر 2009 - یک نامه و چند نکته تامل برانگیز. کروبی در نامه‌یی به رئیس سازمان صدا و سیما از پخش گزارش تصویری حوادث 16آذر و نشان دادن اقدام تاسفبار و زشت معدودی از افراد در قبال عکس امام خمینی انتقاد کرد و پخش تصاویر این کار را البته نه خود اینکار را تفرقه پراکنی خواند. آقای کروبی تصاویر مربوط به هتک حرمت تصویر امام راحل عظیم الشان و معمار کبیر انقلاب اسلامی را قلب واقعیت دانسته و به آقای ضرغامی گفته می‌دانید با دست خود تبر به تنه چه درختی می‌زنید؟ کروبی تلویحا هتک حرمت عکس امام خمینی را دعوای سیاسی نامیده و به صدا و سیما توصیه کرده از ورود به تنازعات سیاسی پرهیز کند. چند نکته درباره این نامه: نکته اول اینکه پخش این تصاویر واقعا همراه با تاسف و تاثر فروان صورت گرفت چرا که ما مطمئن بودیم ملت ایران هم بعد از دیدن این تصاویر از دست عاملان اینکار به شدت ناراحت و آزرده می‌شوند اما آیا نباید جریان مرموزی که در پشت برخی جریانها و حوادث پنهان شده و همه آرمانهای ملت مسلمان را هدف گرفته برای مردم بیشتر شناخته بشه. نکته دوم اینکه تصاویر پخش شده تنها لحظاتی از واقعیت تاسفباری بود که روز 16آذر به‌دست افرادی معدود صورت گرفت وگرنه ماجرا از این هم تاسفبارتره.

از سوی دیگر و درحالی که نمایندگان مجلس ارتجاع و دیگر مهره‌های حکومتی به نامه‌نگاریها و موضع‌گیریهای متقابل در تایید و تقبیح نشان دادن عکس پاره شده خمینی جلاد در تلویزیون رژیم مشغولند، پاسدار احمدی‌نژاد گماشته خامنه‌ای به صحنه آمد و ابلهانه گفت: دشمنان از ملت ایران مأیوس شده‌اند و می‌خواهند با توهین به مقدسات از مردم و نظام اسلامی انتقام بگیرند وی تهدید کرد: دشمنان از روزی که توفان خشم ملت ایران دامان آنان را بگیرد، بترسند. احمدی‌نژاد زوزه کشان گفت: ای کاش نبودیم ببینیم عده‌ای گستاخانه به امام خمینی (ره) تعرض کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49e099a5-8550-4e6a-8010-41128ac1f4b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات