728 x 90

-

تندیس «ندا» شهید ملی قیام از طرف خانم مریم رجوی به رئیس پارلمان ایتالیا اهدا شد

-

خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت
خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت
تندیس «ندا» شهید ملی قیام سراسری مردم ایران که با چشمان باز و با پیام روشن آزادی به دست دژخیمان خامنه‌ای منفورترین دیکتاتور جهان در 30خرداد، به خاک افتاد. از طرف خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، به رئیس پارلمان ایتالیا آقای فرانکو فینی اهدا شد.

در دیدار فرستادگان مقاومت ایران بارئیس پارلمان ایتالیا، که روز 16آذر همزمان با قیام مردم ودانشجویان به‌پاخاسته ایران صورت گرفت، آقای رضا اولیا هنرمند مجسمه ساز عضو شورای ملی مقاومت، سازنده تندیس ندا، و آقای ابوالقاسم رضایی معاون دبیرخانه شورا و نماینده شورای ملی مقاومت ایران در ایتالیا، ازجانب رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و به پاس حمایتهای نمایندگان پارلمان ایتالیا از قیام مردم ایران، تندیس ندا را به پارلمان ایتالیا اهدا کردند.

آقای فرانکو فینی، رئیس مجلس ایتالیا از هدیه خانم رجوی بسیار تشکر کرد و شهادت «ندا» را واقعه‌یی اسف‌بار و دردناک که جهانی را تکان داد، توصیف کرد.

در این دیدار فرستادگان مقاومت ایران، اعتلای قیام سراسری علیه دیکتاتوری آخوندی، جنایات سرکوبگرانه رژیم و توطئه‌های ضدانسانی علیه مجاهدان اشرف را توضیح دادند و رئیس مجلس ایتالیا با تأکید براینکه این تحولات را بدقت دنبال می‌کند، اظهارداشت: پارلمان ایتالیا درکنار همه کسانی است که برای آزادی ایران و دفاع از حقوق‌بشر مبارزه می‌کنند.

یادآوری می‌کنیم که تندیس ندا، شهید قیام مردم ایران، توسط رضا اولیا مجسمه ساز و هنرمند عضو شورای ملی مقاومت ایران و به توصیه خانم مریم رجوی در مراسم بزرگداشت شهادت ندا در اورسوراواز، ساخته شده است
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f18024b8-309d-4dbd-8ada-2cca01e88745"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات