728 x 90

تصويب قطعنامه ملل متحد,

خانم مریم رجوی با استقبال از تصویب قطعنامه شورای حکام، خواستار قاطعیت کشورهای 5+1در برابر رژیم آخوندی شد

-

مریم رجوی، رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی، رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی از قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر محکومیت رژیم ولایت‌فقیه به‌خاطر احداث مخفیانه مرکز غنی‌سازی اورانیوم درقم استقبال کرد و اظهار امیدواری نمود که پس از این قطعنامه گروه کشورهای 1+5 مسیر قاطعیت را پیش بگیرند و گامهای ضروری را برای جلوگیری از دست‌یابی این رژیم به سلاح هسته‌یی بردارند.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت افزود این واقعیت که گروه کشورهای 1+5 بر صدور این قطعنامه به اجماع رسیده‌اند تأیید می‌کند که هیچ یک از امتیازها و نرمشهای ناموجه ماههای گذشته نسبت به رژیم ایران قادر به متقاعد کردن آن به دست برداشتن از تولید سلاح هسته‌یی نشده است. این رژیم در مقابل قیام مردم ایران و زیرفشار بحرانهای درونی و بیرونی خود به سلاح اتمی هم‌چون سرکوب جامعه و صدور تروریسم به شدت نیازمند است و از آن دست برنمی دارد. تحولات ماههای اخیر باز هم تجربه مکرر 7سال گذشته را گواهی کرد که فاشیسم مذهبی از مذاکره با اعضای دائمی شورای امنیت ملل‌متحد و آلمان تنها به‌عنوان ترفندی برای وقت خریدن و استتار برنامه مخفی تولید سلاح اتمی استفاده می‌کند. چنان که دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که جانبداری سالیانش از این رژیم امر پوشیده‌ای نیست در آخرین روزهای تصدی این سمت اذعان کرد که تلاش ایران برای رقیق کردن توافق اتمی می‌تواند به این مفهوم باشد که تهران برای استفاده اورانیوم غنی شده در سلاح اتمی مقدار کافی از آن را نزد خود نگه می‌دارد. حقیقت این است که خیره سری و گردن کشی رژیم برای ساختن بمب اتمی چنان شرایطی را ایجاد کرده که امروز دیگر امکان هیچ‌گونه توجیهی در مورد ماهیت نظامی برنامه رژیم باقی نگذاشته است. ادامه امتیاز دادن به این رژیم و تعلل در اتخاذ یک سیاست قاطعانه در برابر آن صلح و امنیت همه جهان را به خطر می‌اندازد.

خانم رجوی یادآوری کرد که یک سیاست قاطعانه وقتی صورت جدی و واقعی به خود می‌گیرد که براساس تحریم همه جانبه نفتی، تسلیحاتی، تکنولوژیک و دیپلوماتیک رژیم آخوندی و نیز حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران برای تغییر رژیم باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d01364e1-d99f-40ef-8e92-77e378997d89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات