728 x 90

خانواده اشرفيان در داخل كشور,

تشدید فشار بر زندانیان سیاسی، که خانواده و بستگان آنان در اشرف است

-

شهر اشرف
شهر اشرف
دیکتاتوری آخوندی فشار بر زندانیان سیاسی را که خانواده و بستگان آنان در اشرف هستند شدت بخشیده است.
زندانی سیاسی شبنم مددزاده که در زندان مخوف اوین زندانی است، ازناراحتی حاد تپش قلب رنج می‌برد اما دژخیمان از حداقل رسیدگیهای پزشکی به وی جلوگیری می‌کنند. عدم درمان وی باعث شده که جان این زندانی سیاسی در معرض خطر جدی قرار دهد. یکی از زنان شکنجه‌گر در بهداری زندان به نام غفاری در واکنش به اعتراض خانم مدد زاده خطاب به وی می‌گوید: ما شما را این‌جا نیاوردیم که نجات بدهیم، شماها را این‌جا آوردیم که زجر کشتان کنیم.
از زمان انتقال زندانیان سیاسی زن به بند عمومی به‌طور مرموزی هر کدام از آنها دچار ناراحتی شده‌اند که سابقه قبلی این نوع بیماری را نداشته‌اند علاوه بر شبنم مددزاده خانم مهسا نادری نیز دچار سردردهای شدید و مستمر می‌باشد.

بنا‌به خبر دیگری دژخیمان رژیم آخوندی «هادی عابد با خدا» از زندانیان سیاسی دهه 1360 را که دچار نقص شدید جسمی می‌باشد دستگیر و به زندان مرکزی رشت منتقل کردند. وی 50ساله و دچار قطع نخاع می‌باشد و از انجام امور شخصی خود عاجز است. او اخیرا در شعبه 2 دادگاه انقلاب رشت به 2سال حکم تعزیری محکوم شد و در تاریخ 17آبان ماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات به منزلش دستگیر و به زندان مرکزی رشت منتقل گردید. زندانی سیاسی «هادی عابد با خدا» اعلام کرده است که در صورت انتقال به بند عموی اقدام به اعتصاب غذا خواهد نمود. مشکلات جسمی این زندانی به حدی حاد است که بهداری زندان رشت طی نامه‌ای به پزشک قانونی عدم تحمل کیفر او را تایید کرده و خواستار اقدام در این مورد شده است. بازجویان وزارت بدنام اطلاعات علیه او پرونده سازی نمودند. آنها اتهامات واهی به وی نسبت دادند که از جمله آن؛ عضویت در سازمان مجاهدین خلق ایران، خروج غیرقانونی از کشور، تشویق زندانیان سیاسی سابق به پیوستن به سازمان مجاهدین خلق ایران می‌باشد.

زندانی سیاسی هادی عابد با خدا در دهه 1360 به دلیل هواداری از سازمان مجاهدین خلق چند سال در زندانهای اوین و قزل الحصار تحت شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روحیبه‌سر برد. پاسداران هنگامی که قصد داشتند او را دستگیر کنند بسوی وی شلیک کردند که در اثر اصابت گلوله، باعث قطع نخاع وی شد. هرمز عابد باخدا برادر هادی عابد با خدا در دهه 1360 به‌خاطر هواداری از سازمان مجاهدین در زندان اعدام گردید.

یک گزارش دریافتی حاکی است در پی مراجعه وکیل حسن طرلانی به شعبه 31 دیوان عالی رژیم به‌عنوان مرجع استیناف، قاضی جنایتکار رحیمی از احتمال بالای تایید رای بدوی توسط وی خبر داد.
در رای بدوی این زندانی سیاسی محل اجرای رای در زندان کرمان قید شده است که در صورت تصویب توسط دیوان عالی رژیم حسن طرلانی از زندان اوین به زندان کرمان که متعلق به زندانیان مواد مخدر است، منتقل می‌شود.
خاطرنشان می‌شود حسن طرلانی 22ساله، دانشجو و نوه مجاهد شهید حسنعلی صفایی از بازاریان خوشنام هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران است که در سال 60 توسط خمینی جلاد تیرباران شد. حسن طرلانی پس از بازداشت در 2اسفند 87 در سومین محاکمه نمایشی که روز 25مرداد توسط قاضی جنایتکاری به نام محسنی برگزار شد، به 10سال زندان همراه با تبعید محکوم گردید. اتهامات منتسب به این فعال دانشجویی که در بند مخوف 209اوین محبوس است، عبارت بود از محاربه، اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام هم‌چنین اتهامات مسخره دیگری مانند نگهداشتن عکس مادر و برادر خود در شهر اشرف، شرکت در مهمانی شام در خانه هواداران مجاهدین و به همراه داشتن تصاویر رهبری مقاومت عنوان شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff258da9-f2e3-4834-8d21-2c76d2ac9947"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات