728 x 90

-كنفرانس مطبوعاتي مريم رجوي در بروكسل,

واشنگتن پست: مریم رجوی از تأسیس یک سازمان قدرتمند اطلاعاتی توسط آخوندها خبر داد

-

مریم رجوی در پارلمان اروپا-بروکسل
مریم رجوی در پارلمان اروپا-بروکسل
روزنامه واشنگتن پست طی گزارشی از سخنرانی خانم مریم رجوی در پارلمان اروپا در بروکسل، به نقل از رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران نوشت: خامنه‌ای به منظور سرکوب قیام، سازمان اطلاعاتی قدرتمند جدیدی را تاسیس کرده است.
واشنگتن پست افزود: مریم رجوی در یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل گفت ”گرچه آخوندها این سازمان جدید را عمومی اعلام کرده‌اند، با این وجود ابعاد و ماهیت واقعی آنرا پوشیده نگه‌داشته شده است“.
مریم رجوی توضیح داد که این اطلاعات از گزارشات و منابع داخل ایران دریافت شده است. او در این رابطه گفت ”ساختار فرماندهی آن به‌طور مستقیم به خامنه‌ای وصل بوده و تشکیل آن یک تغییر و تحول بی‌سابقه برای دستگاه اطلاعاتی و سرکوبگر رژیم می‌باشد“.
واشنگتن پست افزود: مقامات ایران هنوز در مورد گزارشات مربوط به تغییرات در سازمان اطلاعاتی، اظهارنظری نکرده‌اند، اما مطبوعات ایران ماه گذشته گزارش کردند که فرمانده سابق بسیج حسین طائب به سپاه پاسداران منتقل شده است. روزنامه ابتکار گفت او تجارب قبلی در زمینه کار اطلاعاتی داشته است ولی منصب جدید او را برملا نکرد.
این سازمان (جدید)، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامیده می‌شود و در ماه خرداد، زمان کوتاهی بعد از انتخاب مجدد محمود احمدی‌نژاد، شکل گرفته است، رجوی گفت که این آژانس ترکیبی از 7 نیروی اطلاعاتی و امنیتی، شامل نهاد اطلاعاتی متعلق به خود خامنه‌ای معروف به اداره 101، یکان امنیت ارتباطات، ماموران لباس شخصی، نیروهای بسیجی و واحدهای شبه‌نظامی نیروی انتظامی، می‌باشد.
واشنگتن پست ضمن این یادآوری که شورای ملی مقاومت ایران اولین گروهی بود که برنامه مخفی هسته‌یی ایران را در سال 2002 افشا کرد؛ به نقل از رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت افزود: ”این تغییرات در بستر رژیمی تضعیف شده و بحران‌زده صورت می‌گیرد و نتیجه این تغییرات که تحت هژمونی خامنه‌ای صورت می‌گـیرد، رژیمی نظامی‌تر بیرون خواهد آمد“.
واشنگتن پست سپس با اشاره به نقل قسمت دیگری از سخنان خانم مریم رجوی افزود: «رژیم ایران کماکان متعهد به ساختن یک سلاح اتمی بوده، و حاضر به شرکت در مذاکرات طولانی است چرا که به آن زمان لازمه برای پیگیری این پروژه (اتمی) را می‌دهد.
مریم رجوی افزود ”وجه علنی این سیاست این است که به‌دنبال ادامه مذاکرات با1 +5 قدرت جهانی می‌باشد“
او گفت، ”اما این سیاست در پشت صحنه به مفهوم، تسهیل در جهت پیشرفت دائمی غنی‌سازی اورانیوم در حد بالای 90 درصد و نیز تولید کلاهکهای هسته‌یی و موشکهای بالستیک می‌باشد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d8f3d08-fb1b-4a4f-8d34-7251e12bf609"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات