728 x 90

مذاكرات اتمي رژيم,اتمي رژيم ,

خامنه‌ای برای ارعاب کشورهای منطقه، نیاز به بمب اتم دارد

-

بمب اتم
بمب اتم
روزنامه نیویورک دیلی نیوز طی مقاله‌یی تلاش رژیم ایران برای دست‌یابی به سلاح اتمی را تهدید صلح جهانی دانست و نوشت:
تهدید بزرگ صلح و ثبات جهان، عجله رژیم ایران برای دست‌یابی به تسلیحات اتمی است. این روزنامه در مورد اهداف رژیم برای دست‌یابی به سلاح اتمی نوشت: احمدی‌نژاد و خامنه‌ای خواهان بمب اتمی هستند تا بتوانند همسایگان خاورمیانه‌ای‌شان را مرعوب سازند.
این روزنامه در ادامه به انتقاد شدید از سیاست مماشات غرب با رژیم ایران پرداخت و نوشت: با این وجود به نوعی در دنیای عجیب غریب روابط بین‌المللی، رهبران رژیم ایران که بر روی اقیانوسی از نفت نشسته‌اند، مدعی هستند تمام چیزی که می‌خواهند انرژی اتمی غیرنظامی است و دیپلوماتها هم در مقابل می‌گویند، بله، هیتلر هم تمامی چیزی که می‌خواست صلح بود ولی همراه با یک تکه کوچک از لهستان، قطعه‌یی کوچک از روسیه و یک قطعه کوچک از فرانسه…
نیویورک دیلی نیوز آن‌گاه به گزارش منتشر شده در مورد انجام یک آزمایش حساس و مهم اتمی توسط رژیم پرداخت و با توضیح عواقب بسیار خطرناک این کار، نوشت: یک مشاور اروپایی انجام این آزمایش توسط رژیم ایران را یک عمل ترس‌آور برای میلیونها نفر که در معرض تاثیرات آن هستند توصیف کرده است.
این مقاله در پایان سیاست اوباما را به‌خاطر مماشات با رژیم و فرصت دادن بیش‌ازحد به آخوندها مورد انتقاد و نکوهش قرار داد و نوشت: در چه نقطه‌یی جهان از کلمه «نه» برای پاسخ به رژیم ایران استفاده خواهد کرد؟ دولت اوباما به‌طور ظاهری دست خود را به سمت تروریستها در تهران دراز کرده است ولی تا به‌حال چیزی به دست نیامده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee7b146b-fdc7-49d1-9c24-a0451eb14300"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات