728 x 90

مذاكره آمريكا با رژيم,

افشای ملاقات سری، میان رحیم مشایی و یکی از پادوهای آمریکا

-

پاسدار احمدی نژاد و رحیم مشایی
پاسدار احمدی نژاد و رحیم مشایی
یک سایت متعلق به جناح مغلوب رژیم، ملاقات محرمانه مشایی، مشاور گماشته ولی‌فقیه ارتجاع را با یک دلال محافل آمریکا فاش کرد.
سایت آینده نوشت: «در حالی که رهبر انقلاب در سخنان صریح خود کسانی که لبخندهای دولت آمریکا را باور کرده و قصد پهن کردن فرش قرمز برای آنها دارند را افراد ساده‌لوح یا گرفتار هوی و هوس دانستند، اخیراً هوشنگ امیراحمدی که پس از سفری محرمانه و بدون اطلاع رسانه‌ها به کشور، با شبکه بی.بی.سی فارسی مصاحبه می‌کرد، با اظهار اطمینان از تحویل دادن اورانیم توسط جمهوری اسلامی، از جلسات خود با برخی مقامات مهم ایران خبر داد. اگر چه وی در برابر اصرار خبرنگار بی.بی.سی حاضر به افشای نام مقامی که با وی دیدار کرده است نشد، اما اطلاعات خبرنگار ”آینده“ نشان می‌دهد که امیراحمدی با اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس‌دفتر و مشاور ارشد دکتر احمدی‌نژاد ملاقات‌هایی داشته است».
این سایت متعلق به جناح مغلوب رژیم افزود: گفته می‌شود این ملاقات‌ها برای دور ماندن از چشم نهادهای نظارتی، در ویلایی در استان گیلان انجام شده است. اگر چه هنوز جزئیات این ملاقات‌ها فاش نشده، اما به نظر می‌رسد سخنان صریح رهبر انقلاب مبنی بر این که اگر مسئولی دل در گرو منافع ملت داشته باشد، فریب لبخندهای آمریکاییها را نمی‌خورد، اشاره به چنین رفتارهایی دارد».
بنا‌به همین گزارش: «مشایی که پس از ازدواج مهدی احمدی‌نژاد با دختر وی بیش از پیش به احمدی‌نژاد نزدیک شده است، در انتخابات ریاست‌جمهوری فعال بود و تعدادی از سایت‌های خبری، ستادهای انتخاباتی و فعالیتهای سیاسی، مشترکاً توسط پسر مشایی و پسر احمدی‌نژاد مدیریت می‌شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9aed56a9-35a7-49b1-8f01-cc69cb31f88f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات