728 x 90

مادران شهيدان ,

مادر «ندا»، شهید قیام: من ندا را شهید راه وطن میدانم

-

مادر ندا آقا سلطان
مادر ندا آقا سلطان
مادر ندا آقاسلطان، در مصاحبه با تلویزیون سی.ان.ان گفت: او شرکت ندا در تظاهرات را تأیید می‌کرد چرا که وی برای آزادی در تظاهرات شرکت می‌کرد.
تلویزیون سی.ان.ان گفت: روز چهارشنبه پلیس ضد شورش هزاران تظاهرکننده را سرکوب کرد. چهار ماه بعد از اینکه ندا آقا سلطان به ضرب گلوله، به خاک افتاد، اینک مادر او، لب به سخن می‌گشاید، امری که امنیت او را به خطر می‌اندازد. او توضیح داد که چگونه خاطرات دخترش را، زنده نگاه می‌دارد.
افکت: مادر ندا در مراسم خاک‌سپاری: من تا زنده هستم…
این اندوه و دلتنگی به‌خاطر از دست دادن دخترش است. در 21ژوئن، ندا آقا سلطان به خاک سپرده شد… تصوریر آخرین لحظات زندگی ندا در سراسر جهان منتشر شد… هاجر رستمی چند روز پیش، از تهران، با سی.ان.ان گفتگو کرد. او گفت که هر روز صبح که بیدار می‌شود، و هر شب که به خواب می‌رود، تصویر ندا در جلوی چشمانش است. او گفت که ندا، قوی و شجاع بود… مادر ندا می‌گوید که کارهای او، و شرکتش در تظاهرات را تایید می‌کرد. او گفت که خانواده وی، با موسوی یا علیه احمدی‌نژاد نبودند، بلکه برای آزادی تظاهرات می‌کردند.
او گفت که منتظر روزی است که قاتل دخترش به سزای عمل خود برسد.
رستمی، به دختر خود افتخار می‌کند و به حمایتی که از سراسر جهان شده، به خود می‌بالد. رستمی هر روز جمعه، از مزار دخترش دیدار می‌کند. او می‌گوید مردم بر سر مزار ندا رفته و روی سنگ قبر او می‌نویسند، شهید. اما مقامات رژیم ایران آن را پاک می‌کنند. او گفت، من همیشه ندا را یک شهید برای وطنش می‌دانستم….
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b02bc6f-2131-45b5-8217-d226a3962e67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات