728 x 90

-

سوز و گداز آخوند روحانی از افشاگریهای سایت مخفی اتمی رژیم توسط مقاومت

-

افشاگری های شورای ملی مقاومت
افشاگری های شورای ملی مقاومت
آخوندحسن روحانی دبیر پیشین شورای عالی امنیت رژیم داغ دل آخوندها را از افشای سایت مخفی اتمی نطنز توسط مقاومت ایران تازه کرد و گفت:
جنجالی که در تابستان سال 1381 علیه مرکز نطنز درست شد، منافقین آمدند مصاحبه کردند و به دنبال آن سی.ان.ان و سایر بنگاههای خبری وارد عمل شدند و جنجالی علیه ایران درست کردند. این اقدامات همزمان با ماههایی بود که آمریکا داشت خود را برای حمله به عراق آماده می‌کرد. به‌محض اینکه امریکاییها در عراق پیروز شدند، در خردادماه به آژانس فشار آوردند که پرونده ایران را در شورای حکام مطرح کند و برای اولین بار پرونده هسته‌یی ایران در خرداد 1382 در شورای حکام مطرح شد. در شهریور سال 1382 در اجلاس بعدی آژانس، قطعنامه بسیار تندی علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب کردند که بی‌سابقه بود.

وی در مصاحبه با تلویزیون رژیم به استفاده آخوندها از سیاست مماشات برای پیشبرد برنامه اتمی اذعان کرد و گفت: در آذر 1383 آقای البرادعی اعلام کرد تمام مسائل ما با ایران حل و فصل شده است، ما از یک فرصت استفاده کردیم و با تلاش شبانه روزی ucf اصفهان در سال 1383 راه‌اندازی شد و محصول داد. در سال 1383 بیش از 40تن UF4 و UF6 در اصفهان تولید کردیم که کار بزرگی بود. از این طرف سانتریفوژ محدودی داشتیم. توانستیم در آن یک سال و چند ماه بیش از هزار سانتریفوژ آماده کنیم، بسازیم و مونتاژ و آماده برای فعالیت کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/696a9bc7-c565-44bc-91f7-49bab99240a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات