728 x 90

آزادي پيروزمندانه گروگانها,

پیام تبریک شماری از شیوخ کل، شخصیتهای آکادمیک و رؤسای سازمانهای دولتی عراق به‌مناسبت بازگشت پیروزمندانه 36 مجاهد به اشرف

-

بازگشت پیروزمندانه 36 مجاهد به اشرف
بازگشت پیروزمندانه 36 مجاهد به اشرف
شماری از شیوخ کل، شخصیتهای آکادمیک و رؤسای سازمانهای غیردولتی عراق بمناسبت آزادی 36 گروگان مجاهد و بازگشت سرفرازانه آنها به اشرف پیامهای تبریک جداگانه‌ای ارسال نمودند. در این پیامها از جمله آمده است که این پیروزی نه فقط برای مجاهدین خلق و مردم ایران بلکه برای مردم عراق نیز بود چرا که رژیم حاکم بر ایران نه تنها دشمن مردم ایران بلکه دشمن مردم عراق نیز می‌باشد و تا خلع ید نهایی این رژیم از عراق ، هم‌چنان شاهد ریختن خون عراقیان بیگناه خواهیم بود. در این پیامها هم‌چنین بر پیروزی عدالت بر توطئه و زد و بند و استقلال قضائیه عراق تأکید گردیده است.
اسامی شخصیتها و رؤسای سازمانهای غیردولتی عراق عبارتند از:
شیخ کریم محمود عباس الدلیمی شیخ‌کل عشیره دلیم در استان دیالی
شیخ نهاد عبدالرحمان سلطان شیخ‌کل عشیره کرخی در استان دیالی
شیخ کاظم عباس منشد رئیس شورای شیوخ کنعان در استان دیالی
شیخ سلام نوری الزهیری رئیس شورای معتمدین بعقوبه در استان دیالی
دکتر ابراهیم نعمه استاد دانشگاه دیالی و رئیس انجمن فرهنگ و هنر زندگی
دکتر عدنان رجب استاد دانشگاه دیالی
رشید حمود وکیل و حقوقدان
سالم علی ابراهیم از رؤسای سازمانهای غیر دولتی در استان دیالی
انجمن اصناف آزاده و دموکرات عراق
قسمتی از پیامهای تبریک رؤسای عشایر شخصیتهای عراقی به این شرح است:

پیام تبریک شیخ کریم محمود عباس الدلیمی شیخ‌کل عشیره الدلیم در استان دیالی:
این پیروزی بزرگ بر مردم ایران و عراق مبارک باشد. خوشبختانه با آزادی گروگانها اثبات شد که فقط این رژیم حاکم بر ایران است که خواهان چنین رفتاری با مجاهدین و ساکنان اشرف می‌باشد. بی جهت نیست که ایادی این رژیم اینطور در رابطه با اخراج یا جابجا کردن مجاهدین حاضرند دست به هر جنایتی بزنند. یکبار دیگر آزادی این گروگانهای بیگناه را قبل از هر کس به اشرفیان و بعد به مردم عراق تبریک می‌گویم و امیدوارم این پیروزی پلی برای رسیدن به پیروزیهای بسا بزرگتر باشد.
پیام تبریک شیخ نهاد عبدالرحمان سلطان شیخ‌کل عشیره کرخی در استان دیالی:
به نیابت از عشیره کرخی در استان دیالی پیروزی بزرگ آزادی گروگانها را به مردم ایران و عراق تبریک می‌گویم. مردم ایران و عراق از درد مشترکی رنج می‌برند که وجود یک غده سرطانی یعنی رژیم قرون وسطایی ولایت‌فقیه است. امیدوارم پیروزی آزادی این گروگانها طلیعه‌ای برای پیروزی بزرگتر باشد.
پیام تبریک شیخ کاظم عباس منشد رئیس شورای شیوخ کنعان در استان دیالی
خبر آزادی گروگانها دل ما را روشن کرد. از صمیم قلب این پیروزی بزرگ را به همه اشرفیان تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی پیروزی و موفقیت دارم. ما مردم عراق می‌دانیم که اشرفیان هر کدام آموزگاران بزرگی در اخلاق و باهدف زندگی کردن برای ما هستند و بایستی از آنها درسها بیاموزیم
پیام تبریک شیخ سلام نوری الزهیری رئیس شورای معتمدین بعقوبه در استان دیالی:
بعد از وارد شدن گروگانها به ا عتصاب خشک خیلی برایم سخت بود و به همین دلیل خبر آزادی این گروگانها بسیار خوشحالم کرد و مطمئن بودم که این پرداخت بهای سنگین مطمئناً از طرف خدا بی جواب نمیماند.
یکبار دیگر با تمام وجودم آزادی این عزیزان را تبریک می‌گویم و برای تک‌تک آنها آرزوی پیروزی و موفقیت دارم.
پیام تبریک دکتر ابراهیم نعمه استاد دانشگاه دیالی و رئیس انجمن فرهنگ و هنر زندگی:
خبر مسرت بخش آزادی گروگانها به‌دستمان رسید و از صمیم دل ، ما مردم عراق را خوشحال کرد. این پیروزی نه فقط برای مجاهدین خلق و مردم ایران بلکه برای مردم عراق نیز بود، چون رژیم ایران نه فقط دشمن مردم ایران، بلکه دشمن مردم عراق نیز می‌باشد و تا زمان خلع ید نهایی از این رژیم ، مردم عراق در امان نخواهند بود.
ضمن آرزوی موفقیت برای همه اشرفیان ، آرزو می‌کنیم هر چه سریعتر به اهداف پاکشان نیز برسند.
پیام تبریک دکتر عدنان رجب استاد دانشگاه دیالی:
با تمام وجودم این پیروزی را که در واقع پیروزی عدالت بر ظلم است، تبریک می‌گویم. این بیگناهان در حالی آزاد شدند که 66روز در اعتصاب غذای‌تر و 7روز در اعتصاب خشک بودند و آخرین لحظات حیاتشان را میگذراندند. خدا را شکر می‌کنیم که هیچ حادثه‌ای برای آنها اتفاق نیفتاد و همگی به سلامت به اشرف بازگشتند و این باعث خوشحالی برای همه مردم عراق گردید و همه توطئه‌های رژیم حاکم بر ایران نیز خنثی شد. از خدا می‌خواهیم که هر چه سریعتر دست این رژیم در عراق را قطع کند و مر دم عراق هر چه سریعتر بتوانند به آزادی و استقلال برسند.
پیام تبریک رشید حمود وکیل و حقوقدان:
با کمال خوشوقتی مطلع شدیم که 36 گروگان در بند، آزاد شدند و یکبار دیگر اثبات شد که قضاییه عراق استقلال خودش را حفظ کرده است و بازیچه دست ایادی رژیم حاکم بر ایران نمی‌باشد و یکبار دیگر ثابت شد که تا ذره‌ای از قانون وجود دارد، نمی‌توان فرمان ولایت‌فقیه رژیم ایران را اجرا کرد. یکبار دیگر به اشرفیان قهرمان این پیروزی را تبریک می‌گویم و از صمیم دل برای آنها آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.
پیام تبریک سالم علی ابراهیم از رؤسای سازمانهای غیر دولتی در استان دیالی:
من هم بنو به خودم این پیروزی بزرگ را به مردم ایران و عراق تبریک می‌گویم، یکبار دیگر اثبات شد که ظلم ماندنی نیست و در یک نبرد سخت، درنهایت این حق است که پیروز می‌شود. از خدا می‌خواهم که هر چه سریعتر این گروگانها که در آستانه مرگ بودند را هر چه سریعتر شفای عاجل دهد و هم‌چنین مردم عراق را شایسته این گرداند که هر چه سریعتر بتوانند خلع ید از رژیم ایران در عراق را هر چه سریعتر ماده کنند.
پیام تبریک انجمن اصناف آزاده و دموکرات عراق:
از اینکه چشمان اهالی استان دیالی به آزادی گروگانهای ا شرفی روشن شد، بسیار خوشحال هستم. خوشبختانه به‌خاطر حقانیت راهی که این گروگانها از روز اول پیش گرفتند و قدم به قدم اثبات می‌شد که موضوع دستگیری آنها نه یک کیس قانونی بلکه یک کیس سیاسی و فقط و فقط توطئه رژیم حاکم بر ایران بوده، دعا می‌کردم که هر چه سریعتر آنها آزاد شوند و ا مروز از این موضوع بسیار خوشحالم. یکبار دیگر به اشرفیان تبریک می‌گویم و برای همه آنها آرزوی پیروزی و موفقیت می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab65e842-c516-4ec8-8a53-6f84fcc5e7c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات