728 x 90

خانواده اشرفيان در داخل كشور,

زندانی سیاسی، میثاق یزدان‌نژاد به زندان گوهردشت تبعید شد

-

 زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد
زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد
رژیم آخوندی زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد را که به اتهام وابستگی خانوادگی به مجاهدان اشرف محبوس است، در حالی که برای عمل جراحی آماده می‌شد، از تخت بیمارستان خارج نموده و به زندان گوهردشت کرج تبعید کرد.
این زندانی سیاسی روز شنبه 25مهر دچار ناراحتی جسمی می‌شود. او را ابتدا به بهداری زندان و سپس به بیمارستان طالقانی تهران منتقل می‌کنند، پس از آزمایشات، در آخرین لحظات، دانشجوی زندانی را از تخت عمل جراحی خارج می‌کنند و او را به بهداری زندان اوین منتقل می‌کنند. میثاق یزدان نژاد که باید سریعا تحت عمل جراحی فوری قرار می‌گرفت. بعدازظهر روز یکشنبه 26مهرماه از بهداری زندان اوین به قرنطینه زندان گوهردشت کرج تبعید شده است. با این عمل ضدبشری جان این زندانی را در معرض خطر جدی قرار داده‌اند.
این دانشجوی جوان به‌خاطر اتهامهایی نظیر شرکت در مراسم یادبود زندانیان قتل‌عام شده در سال67، سفر به اشرف جهت دیدار خواهرش و ارتباط ایمیلی با سازمان مجاهدین دستگیر شده است.
پدر میثاق، به نام مجتبی یزدان نژاد و مادرش خانم اکرم سنجری نیز همراه با کودک خردسالش در دهه60 به مدت سه سال در شرایط طاقت فرسای زندانهای آخوندها زندانی بودند. سه دایی وی نیز مجاهدین خلق حسن، حسین و ابراهیم سنجری در دهه 60 به دست دژخیمان رژیم اعدام شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6f7b183-64a8-4286-85d1-9ee1804bb724"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات