728 x 90

-

شکست باصطلاح انقلاب فرهنگی، از زبان پاسدار فیروزآبادی

-

پاسدار فیروز آبادی
پاسدار فیروز آبادی
پاسدار فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح با سوز و گذاز از طرد رژیم و ارتجاع خمینی در دانشگاه، اعتراف کرد که پس از 30سال، آنچه که او «انقلاب فرهنگی» می‌نامید، هنوز هم تحقق پیدا نکرده است.


پاسدار فیروز آبادی که خاطراتش از چگونگی وقوع کودتای فرهنگی روز یکشنبه در خبرگزاری رسمی رژیم منعکس شده، با اعتراف به این که فضای دانشگاهها در اوایل انقلاب به‌طور کامل در دست نیروهای انقلابی و مجاهدین بود، فاش کرد که برای کودتای فرهنگی و قلع و قمع مجاهدین و نیروهای انقلابی در دانشگاهها، یک توطئه برنامه‌ریزی شده توسط خمینی و نیروهای وابسته به او به مرحله اجرا درآمد. وی در این مورد گفت: «یکی دو ماهی کار برنامه‌ریزی برای انقلاب فرهنگی انجام شد، طراحی صورت گرفت که شروع کار چگونه باشد و بعد حرکت‌های بعدی». اما در عین حال وی با سوز و گذاز اعتراف کرد که کودتای فرهنگی به نتایج دلخواه رژیم راه نبرد. فیروزآبادی اعتراف کرد که حتی در داخل رژیم هم «بعضی این حرکت را محکوم کردند و غالبا سکوت اختیار کردند و برای همین بود که انقلاب فرهنگی ابتر ماند و ماند و ماند و مانده است».


این پاسدار جنایتکار در حالی که با دجالگریهای معمول آخوندی، تبلیغات مجاهدین را علت رسوایی و شکست و منفوریت کودتای فرهنگی ذکر می‌کرد، خواستار آن شد که کودتای فرهنگی، یعنی قلع و قمع کامل دانشجویان و استادان ضد رژیم مجدداً در دستور کار قرار گیرد، تا به زعم او انقلاب فرهنگی این بار بارور شود.


شایان ذکر است که پاسدار فیروز آبادی پیش از این نیز در مصاحبه‌یی با روزنامه جوان که در شماره 29شهریور 85 این ارگان سپاه پاسداران به چاپ رسیده بود، اعتراف کرده بود: در درون جوانان مبارز ایران نیروهای خمینی که وی آنها را «جوانهای مسلمان دانشگاهی» می‌نامید، تنها ۵ درصد مانده بودیم و ۹۵ درصد جذب مجاهدین شده بودند که یا از صحنه خارج شدند «یا معدوم شدند یا بی‌خاصیت».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b4a2024-6d74-47e2-93b7-285c3eff203f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات