728 x 90

اعتصاب خشك گروگانها,گروگانهاي اشرف,

نوری جاسم المیاحی: آزادگان عراق! سکوت نکنید، ظلم به مجاهدین دیگر بس است

-

صوت العراق
صوت العراق
مرکز اطلاع رسانی صوت العراق، طی مقاله‌یی به قلم نوری جاسم المیاحی، از همه عراقیان آزاده خواست تا برای اجرای حکم قانون و آزادی 36گروگان اشرفی بپا خیزند.
در این مقاله آمده است: آزادگان عراق! از مدعیان دولت قانون خواهان اجرای قانون شوید! سکوت نکنید! فریاد بزنید! دیگر ظلم بس است! مجاهدین خلق ایران این پناهندگان ایرانی بی‌دفاع که به‌مدت بیش از 20سال است در عراق می‌باشند، هرگز مداخله‌ای در امور داخلی عراق نداشته‌اند. 36 زندانی مجاهد خلق طی تهاجم بدنامی که علیه قرارگاه اشرف صورت گرفت دستگیر شده بودند. حمله‌یی که تنها برای جلب رضایت حاکمان ایران که دستشان به خون عراقیان بی‌گناه آلوده است صورت گرفت. آیا این انسانیت است؟! کجاست احترام به قانون ای مدعیان دولت قانون؟! آیا این 36بازداشت شده تهدید امنیت عراق شده‌اند؟ یا برای سر‌فرود‌آوردن به خواستهای اربابانتان- حاکمان تهران-آنها را بازداشت کرده‌اید؟ ما هر صاحب قلم عراقی شریف را به مقابله را نقض قانون فرا می‌خوانیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f25428f-8ed4-47bb-9c26-131df9b5a158"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات