728 x 90

گروگانها,

فراخوان «جمعیت دوستی بین خلقهای آزاد»، برای آزادی فوری گروگانهای اشرف

-

--
--
جمعیت دوستی بین خلقهای آزاد با صدور فراخوانی خواستار اقدام سریع برای نجات جان 36مجاهد ربوده شده توسط دولت نوری مالکی گردید.

متن این فراخوان از این قرار است:
بعداز گذشت 69روز از اعتصاب غذا و چهار روز اعتصاب خشک ربوده شدگان اشرف
«فریادنامه» یی برای اقدامی سریع برای نجات جان اعتصابیون
نیروهای دموکراتیک و انساندوست
مردم آزاده و مقاوم عراق
69روز قبل، 36تن از پناهندگان ایرانی ساکن اشرف توسط نیروهای سرکوبگر حکومت عراق، به دستور نخست‌وزیر این کشور که به دروغ خود را «دولت قانون» نام نهاده، به درخواست رژیم ایران ربوده شدند و در حالیکه همگی آنان توسط مهاجمین مجروح شده بودند به زندان شهر خالص منتقل گردیده و در آن‌جا مورد شکنجه قرار گرفتند.
به‌رغم توطئه‌چینی‌های بسیار توسط رژیم ایران علیه این 36 اشرفی ربوده شده، دادگاه شهر خالص در روزهای 23 اوت، 16سپتامبر و 27سپتامبر با صدور احکامی، بی‌گناه بودن گروگانها رااعلام و بر ضرورت آزادی هر 36نفر تأکید نمود. متعاقباً این اقدام دادگاه شهر خالص، توسط دادستان کل عراق، آقای عضنفر حمود و مقامات قضایی عراق، مورد تایید قرار گرفت اما با کمال تعجب و برخلاف انتظار عموم مشاهده گردید که نخست‌وزیر عراق، نوری مالکی، نه تنها تن به اجرای احکام دادگاه نداد، بلکه از طریق فرمانده پلیس دیالی، عبدالحسین شمری (داموک)، در روز پنجشنبه مورخه اول اکتبر سال جاری، با حمله به زندان خالص، آنها را به‌زور به قتلگاه نامعلومی منتقل کردند که جمهوری اسلامی ایران و سفیر تروریست آن در بغداد (کاظمی قمی) برای آنها تدارک دیده بودند!

اکنون با اعلام اعتصاب خشک توسط ربوده‌شدگان از اشرف، شمارش معکوس حیات قربانیان این توطئه ننگین آغاز شده و ما را به یک اقدام جدی و فوری فرا‌می‌خواند. جمعیت دوستی بین خلقهای آزاد، از عموم مردم عراق و جریانات انساندوست عراق می‌خواهد که از هر طریق ممکن، علیه این توطئه کثیف رژیم ایران و عواملش در عراق برخیزند و این اقدام مقدس را وظیفه انسانی خود بدانند و نگذارند که این قلبهای به گروگان گرفته شده از تپش بیافتند. ما وظیفه داریم قبل از هر چیز، در هر اقدامی و در هر زمینه‌ای، به عنصر انسانی بیاندیشم و آنرا قربانی خواسته‌‌های خود نکنیم. زیرا قبل از هر چیز، همین عنصر است که سرنوشت خلقها را با هم گره زده و دوستی بین خلقها را تضمین می‌کند. شرم بر توطئه‌گران حاکم بر ایران و عراق علیه انسانیت
زنده باد دوستی بین خلق

جمعیت دوستی بین خلقهای آزاد 4اکتبر2009
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0cdd2bf5-4faf-4de6-834a-026b210568d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات