728 x 90

-

یک مادر 56ساله به جرم دیدار از اشرف، به 5سال حبس محکوم شد

-

بند 209 زندان اوین
بند 209 زندان اوین
رژیم ضدبشری آخوندی یک مادر 56ساله به نام کبری بنازاده امیرخیزی را به جرم دیدار از بستگان خود در شهر اشرف به 5سال زندان محکوم کرد. خانم کبری بنازاده امیرخیزی که در تاریخ 27 دیماه87 توسط مزدوران وزارت اطلاعات، در فرودگاه تهران دستگیر شد، هم اکنون در بند 209 زندان مخوف اوین در شرایط بسیار نامساعد جسمی و روحی قرار دارد. وی بر اثر شدت شکنجه‌های دژخیمان به ویژه دژخیمی به نام شیخان، یکی از چشمانش دچار خونریزی شده و در آستانه نابینایی قرار دارد اما عوامل رژیم در زندان اوین از هرگونه رسیدگی پزشکی به وی خودداری می‌کنند. دوبرادر خانم کبری بنازاده امیرخیزی زندانیان سیاسی به نامهای حمید و اصغر بنازاده امیرخیزی نیز هم اکنون در زندانبه‌سر می‌برند. لازم به ذکر است که پیش از این خانم صدیقه فلاحت نژاد نیز به‌خاطر دیدار با بستگان خود در شهر اشرف به 8سال زندان محکوم شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e830fc41-fd32-4fd9-8ee3-692b09012d4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات