728 x 90

روز جهاني كارگر

2000تن از مردم برای تظاهرات روز کارگر در اطراف پارک لاله جمع شدند

-

پارک لاله
پارک لاله
براساس گزارشهای رسیده در حالی که خیابانهای اطراف پارک لاله تهران پر از جمعیت است و شاهدان می‌گویند حدود دو هزار نفر برای شرکت در تظاهرات روز جهانی کارگر به این منطقه آمده‌اند، رژیم وحشت زده آخوندی تمامی ورودیهای پارک و خیابانهای اطراف را بسته است و با برقراری یک حکومت نظامی اعلام نشده در آن منطقه از تجمع بیش از دو نفر در اطراف پارک جلوگیری می‌کند. زیرا از این وحشت دارد که تظاهرات روز جهانی کارگر بلافاصله به اعتراضهای بزرگ ضدحکومتی تبدیل شود.

گزارشهای دریافتی حاکی است که عصر امروز 20نفر را از جمله یکی از اعضای سندیکای کارگران به نام خانی را در پارک لاله دستگیر کرده و به نقل نامعلومی منتقل نموده‌اند.
در میان دستگیرشدگان 4زن نیز به چشم می‌خورند.

بر اساس آخرین خبرهای دریافتی ساعت 17 و 30 دقیقه با دستگیری یک جوان و هنگام انتقال او به خودرو گشت نیروی انتظامی، تجمع کنندگان در پارک با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند.
بنا‌به گزارشهای دریافتی مزدوران نیروی اتنظامی، تجمع کنندگان اعم از زن و مرد را که برای برگزاری روز جهانی کارگر به پارک لاله آمده بودند، به‌طور وحشیانه‌یی مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

اسامی برخی از دانشجویان دستگیر شده در پارک لاله که برای همبستگی با کارگران و شرکت در مراسم روز جهانی رفته بودند، از این قرار است:

ـ حمید ملک زاده دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران

ـ کاوه مظفری دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی

ـ امیر یعقوبعلی دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی

هم‌چنین 4 دانشجوی دیگر از دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران که اسامی آنها مشخص نشده است:

تمامی دستگیر شده گان با ضرب و شتم وحشیانه به داخل خودروهای ون نیروی انتظامی منتقل شده و به زندانها و شکنجه‌گاههای رژیم آخوندی انتقال یافتند.


										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38cb2cc4-ca92-430a-badb-4067b6aa520e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات