728 x 90

-

لرد اسلین دوست بزرگ مقاومت و مجاهدان اشرف درگذشت

-

لرد اسلین
لرد اسلین
پیام تسلیت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

باکمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که لرد اسلین، عضو برجسته مجلس اعیان انگلستان، قاضی سابق دیوان عدالت اروپا و دیوان عالی انگلستان، دوست بزرگ مقاومت ایران و مجاهدان اشرف، عصر امروز هجدهم فروردین بر اثربیماری سرطان درلندن درگذشت.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی فقدان لرد اسلین، دوست عالیقدر مردم و مقاومت ایران و حقوقدان نامدار اروپا و جهان را به همسرش لیدی اسلین، به همکارانش در مجلس اعیان انگلستان، به کمیته بین‌المللی حقوقدانان دردفاع از اشرف، و به همه همکاران پارلمانتر و حقوقدان او و به خانواده بزرگ مقاومت به ویژه مجاهدان اشرف تسلیت گفت و افزود: نام لرد اسلین به‌عنوان انسانی بزرگ و مبارز گرانقدر عدالت و حقوقدانی شریف و دوست فراموشی ناپذیر مردم و مقاومت ایران، برای همیشه درتاریخ مبارزات رهاییبخش ملت ما و در تاریخچه دفاع از حقوق مجاهدان شهر اشرف و اثبات موقعیت حقوقی آنان، و به ویژه در کارزار عدالت جویانه مقاومت ایران در برابر فاشیسم مذهبی و درهم شکستن برچسب ظالمانه تروریستی، برای همیشه باقی خواهد ماند.

رئیس‌جمهوربرگزیده مقاومت دریک تماس تلفنی با همسر لرد اسلین، از جانب همه ایرانیان آزاده و همه حامیان مقاومت ایران و به‌خصوص ازجانب مجاهدان اشرف -که لرد اسلین خود را وقف آنان کرده بود- این فقدان بزرگ و دریغ انگیز را به‌طورمضاعف شایان تسلیت دانست.

خانم رجوی خطاب به همسر لرداسلین افزود: راستی که لرد اسلین راد مرد عدالت، و متعلق به مقاومت عادلانه مردم ایران بود. و راستی که پس از او چه کسی دردنیا از عدالت وقانون حفاظت می‌کند؟

خانم رجوی اضافه کرد نمی‌دانستم با چه کلماتی درگذشت او را به ساکنان اشرف اطلاع دهم آنها گفتند لرد اسلین متعلق به ما بود و ای کاش این افتخار راداشتیم که پیکرش نزد ما در شهر اشرف به خاک سپرده می‌شد.
دراین تماس تلفنی همسرلرد اسلین با درود به اشرفیان که لرد اسلین آنان را فرزندان خود تلقی می‌کرد و پیوسته به آنان افتخارمی نمود، گفت: من راه همسرم را تا به آخر باشما و بامردم ایران و با اشرفیان ادامه خواهم داد و لرد اسلین برای من در شخص شما و فرزندانش در اشرف زنده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdaecc0f-5833-4fdf-b392-1c5adf80710c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات