728 x 90

-

اعترافهای جدید عباس پالیزدار

-

عباس پالیزدار
عباس پالیزدار
در جریان درگیری باندهای حکومت آخوندی، بخش دیگری از اعترافهای عباس پالیزدار عضو هیأت تحقیق و تفحص از قوه قضاییه آخوندها منتشر شد.
وی درباره یک فقره از ترفندها وشیادیهای اعضای مجلس ارتجاع گفت:
بعضی نمایندهها اینقدر سطح پایین بعضاً حرکت می‌کنند، اینقدر بعضی هاشون پست فطرتند، که برای مردمشون ارزشی قائل نیستند، یعنی مثلاًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًً به جای اینکه بیان بگن که آقا حداقل یک آقای سعید آقا را مثلاًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًً بیارن بکنند راننده خودش، قانون این اختیار رو به من داده که یک راننده بگیرم 300-400هزارتومان حقوق بدهم، اینرا بدهند به دست آقایی که دوید برای انتخابات من بدهند به این. بعضی هاشان آمدند آن فتوکپی شناسنامه بچه‌ی 4ماهه‌شان را دادند آن‌جا که آقا به‌عنوان محافظ 400 تومان را هم بدهند برای بچه خودشان بردارند، یک همچین آدم هایی انتخاب کردیم ما!
-خاطرنشان می‌شود عباس پالیزدار در خردادماه سال گذشته طی سخنانی در دانشگاه بوعلی سینای همدان، گوشه‌یی از دزدیهای نجومی رفسنجانی، ناطق نوری، امامی کاشانی، محمد یزدی و برخی دیگر از سران رژیم آخوندی را فاش کرد.
اظهارات پالیزدار بیش از پیش درگیریهای باندی را دامن زد. سران رژیم آخوندی برای جلوگیری از فاش شدن دزدیها و افتضاحات بیشتر پالیزدار را بازداشت کردند.
قسمت اول اعترافهای پالیزدار:




										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a1495c6-71bc-4af5-9fc7-4f9d4f7abd2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات