هفتهنامه اشپیگل آلمان نوشت: مردم در قاهره، انگشت اتهام را درباره انفجار روز گذشته در این شهر، به سمت رژیم ایران نشانه میروند.
این منبع از قاهره گزارش داد: «صاحب قهوهخانهیی که روبهروی مسجد الحسین در محلهی خانالخلیلی است، میگوید، کار، کار رژیم ایران است.
آنها میخواهند ما را تحقیر کنند. برای همین هم یک نیمکت درست روبهروی مسجدالزهرا پیدا کردند و بمب دوم را آنجا کار گذاشتد.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4be72310-119b-441d-9872-bf121641feb3"></iframe>