728 x 90

-

ارسال کمکهای مادی سازمان فتح برای حمایت از شهر اشرف

-

عکس ویژه
عکس ویژه
ارسال کمکهای مادی سازمان فتح

برای حمایت از شهر اشرف

خلیل الصوص و محمد ابو عطوان ۝

به گزارش خبرگزاری اخبار عراق از رام‌الله، خلیل الصوص رئیس اتاق بازرگانی فلسطین روز دوشنبه ممانعت موفق‌الربیعی از دیدار خانوداه‌های ساکنان اشرف با فرزندانشان را محکوم کرد. الصوص به خبرگزاری اخبار عراق اظهار داشت: ما از دولت عراق می‌خواهیم که با دادن اجازه دیدار به خانواده‌ها و بستگان ساکنان شهر اشرف با (فرزندانشان) در این قرارگاه وظایف اخلاقی خودش را انجام دهد و این حداقل کاری است که فضایی برای کمک به آنها در میان محنتها و شرایط سختی که با آن روبه‌رو هستند، فراهم می‌کند.


بنا‌به همین گزارش، مسئول فعالیتهای مردمی در جنبش فتح سرهنگ محمد ابوعطوان نیز خواستار پشتیبانی و حمایت از اشرف شد. وی ضرورت ایستادن در کنار خانواده‌هایی که در بیرون دیوارهای قرارگاه در شرایط جوی دشوار از دیدار بستگان خویش منع شده‌اند، تأکید کرد و مؤسسات دولتی عراق را فراخواند تا جهت فراهم ساختن حفاظت برای خانواده‌ها و کودکان از همه راهها و به هر وسیله‌ای کوشش کنند. او هم‌چنین نمایندگیهای بین‌المللی ومؤسسات مردمی را برای حمایت از ساکنان اشرف به همه اشکال مادی و معنوی فراخواند.


به گزارش خبرگزاری اخبار عراق از رام‌الله، سازمان فتح با یک فعالیت مردمی درخشان برای کمک به شهر اشرف به‌رغم شرایط شناخته شده فلسطین دست زده و به منظور نشان دادن همبستگی و حمایت خود از ساکنان اشرف، مواد غذایی و دارو و الزامات پزشکی به منظور ارسال برای ساکنان شهر اشرف جمع‌آوری کرده است.


سرهنگ محمد ابو عطوان، در این مورد گفت: خلق فلسطین خواسته است این کمکها را با خواهران و برادرانش در اشرف تقسیم کند تا روح برادری و همدردی را در بهترین شکل آن تجسم بخشد.


مواد آماده شده برای اشرف:

برنج یک تن

آرد سفید یک تن

مواذ غذایی مختلف و انواع کنسرو و روغن یک و نیم تن

دارو و الزامات پزشکی 2تن

پتو به‌خاطر هوای سرد بیرون قرارگاه 200 عدد



این خبرگزاری نوشت: مسئول فعالیتهای مردمی در جنبش فتح مشغول تماسهای لازم برای رساندن این کمکها به ساکنان شهر (اشرف) و بستگان آنها در خارج قرارگاه است. وی گفت: خواهران و برادران در اینجا (فلسطین) خجالت‌زده هستند، چرا که دوست داشتند کمکهای بیشتری ارسال کنند اما خودشان در اساس به کمکهایی که از خارج برایشان می‌رسد، متکی هستند ولی با جان و دل با اشرفیان هستند و به ارائه کمک به آنان ادامه خواهند داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e4e58fd-0a04-4a1c-886d-7aeb1d2575b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات