728 x 90

-

تخریب گورستان خاوران بدست رژیم ضدبشری آخوندی

-

عکس ویژه
عکس ویژه
تخریب گورستان خاوران توسط رژیم ضدبشری آخوندی

گورستان خاوران۝

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران خبر داد: رژیم آخوندی اقدام به تخریب گورستان خاوران مهمترین سند باقیمانده از قتل عام جنایتکارانه سال 1367 کرده است.

در این اطلاعیه آمده است:

بنا‌به گزارشهای موثق دریافتی، رژیم ضدبشری آخوندی، تحت عنوان «پروژه پارک کردن خاوران» تخریب گورستان خاوران واقع در شرق تهران، را در دستور کار خود قرار داده تا به این وسیله مهمترین سند باقیمانده از قتل عام جنایتکارانه بالغ بر 30هزار زندانی سیاسی در سال 67 را از بین ببرد. گزارش شاهدان حاکی است که عوامل رژیم هم اکنون زمین این گورستان را شخم زده و جداول سیمانی محوطه را شکسته اند.

تخریب گورستان خاوران برای اولین بار، به فرمان شخص خامنه‌ای، در دستور کار احمدی‌نژاد، شهردار وقت تهران قرار گرفت. آخوندهای حاکم این طرح را، که زیر پوشش تبدیل گورستان خاوران به یک گورستان عمومی، اجرا می‌کردند، بر اثر اعتراض خانواده‌های قربانیان به ناگزیر متوقف کردند. در سال 84، نیز احمدی‌نژاد، این بار در مقام رئیس‌جمهور رژیم آخوندها، دستور انهدام سنگ مزار برخی از زندانیان سیاسی قتل عام شده را صادر کرد.

رژیم آخوندی با دجالگری و شقاوت بی‌مانند، در سال 67، با ایجاد گودالهای سراسری در گورستان خاوران، و مدفون ساختن اجساد هزاران تن از قربانیان قتل عام شده در این گورهای جمعی، تلاش کرد تا بر این فاجعه انسانی سرپوش بگذارد. اما مقاومت ایران با انتشار اسناد بیشمار، این جنایت ضدبشری را نزد افکار عمومی جهانیان فاش ساخت.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت خاطرنشان کرد:

در جریان این قتل عام، که از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است، بالغ بر 30هزار تن از زندانیان سیاسی، که بسیاری از آنها دوره محکومیتشان را هم گذرانده بودند، تنها و تنها به جرم پایداری از حمایت، هواداری یا عضویت در مجاهدین به فتوای خمینی دژخیم، گروه گروه به جوخه‌های اعدام سپرده شدند.

خانواده زندانیان قتل عام شده بر مزار این عزیزان

گورستان خاوران که مهمترین سند باقیمانده از جنایت ضدبشری آخوندها در سال 67است، طی دو دهه گذشته همواره یادآور گوشه ای از کارنامه شقاوت‌بار فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، میعادگاه خانواده‌های این قربانیان و محلی برای اعتراض به جلادان خونریز حاکم بر ایران قرارداشته است. از این رو، تخریب این محل همواره در برنامه‌های آخوندهای حاکم بر ایران بوده است، احمدی‌نژاد، که بدلیل سوابق جنایت بارش در شکنجه‌گاههای رژیم، بویژه در دوران قتل عام، در بین مردم ایران به «جلاد هزارتیر» معروف است و اکنون بر کرسی ریاست جمهوری رژیم آخوندها تکیه زده، طی این سالیان همواره به‌طور فعال این پروژه را دنبال کرده است.

مقاومت ایران کلیه مجامع بین‌المللی، بویژه کمیسیر عالی حقوق‌بشر، گروه کار اعدامهای خودسرانه کمیسیون حقوق‌بشر و خانواده‌های قتل عام شدگان 1367 را به محکوم کردن این اقدام رژیم آخوندی فرا می‌خواند و خواستار آن است که با اقدامهای فوری لازم الاجرا از انهدام گورستان خاوران جلوگیری به‌عمل آورده و هیئتی را جهت مشخص کردن اسامی و محل دفن قربانیان به ایران اعزام نمایند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48944fdd-b7ea-443e-a4f9-a405f9efb65a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات