728 x 90

-

سفینه پایدار حق شکافنده امواج سهمگین جنگ‌افروزی آخوندها

-

الملف نت
الملف نت
محمد العلوی ـ الملف

هر قدر که رژیم آخوندی حاکم در تهران تلاش کند تا برای منحرف کردن اذهان نسبت به جنایاتش در منطقه گردابهایی بوجود بیاورد، هر قدر که سرانگشتان این رژیم جنایتکار در اکناف جهان و در منطقه بتوانند جنایاتی را علیه خلق ایران و خلقهای منطقه و جهان مرتکب شوند این رژیم هر گز نخواهد توانست مانع رسیدن سفینه مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران به ساحل آزادی و صلح گردد.


امواج بلند و سهمگینی که در اثر حمله اسرائیل به مردم مظلوم ما در غزه بوجود آمده و جنایات مستمری که در عراق صورت می‌گیرد و آنچه که در لبنان و در خلیج در جریان است با کارگردانی خامنه‌ای جنایتکار و افراد مافیای وحشت و عمامه داران ریاکار اتفاق افتاده و می افتد. کسانی‌که حتی با خون امام حسین تجارت می‌کنندچه چیزی آنانرا از تجارت با خون شهدای غزه بازخواهد داشت.


علیرغم همه توفانها سفینه و کشتی مقاومت سراسری و ملی ایران هرگز از مسیر خود منحرف نشده و راه را گم نخواهد کرد و در رسیدن آن به ساحل و بندرگاه صلح و آزادی تاخیری ایجاد نخواهد شد. بدلیل اینکه اولا و قبل از هر چیز خداوند عزوجل یار و یاور حق و عدالت است چرا که او خود حق و عدالت است.
دوم به‌دلیل حمایت همه خلقهای ایران از این مقاومت و نفرتشان از اعمال جنایتکارانه رژیم.


سومین عامل، تجارب بزرگ و عظیم مقاومت سراسری و ملی ایران است. در چنین شرایطی است که حاصل تاریخ مبارزاتی طولانی مدت، به‌صورت توان دریانوردی در دریاها و اقیانوس های متلاطم و توفانی متجلی می‌گردد. توفانها و امواج سهمگینی که بسیاری از کشتی های مستحکم را در هم شکسته است ولی کشتی مجاهدین خلق ایران با همان سرعت و در جهت صحیح خود سینه امواج سهمگین را شکافته و به سمت هدف نهایی به پیش می‌رود.


امروز ناخدای سفینه مقاومت سراسری و ملی ایران رئیس‌جمهور برگزیده‌این مقاومت، مریم رجوی است که وارث و فرزند این مبارزات طولانی مدت ملی است و با توانمندی بسیار بالا این کشتی را هدایت می‌کند و همراهان و کمک کاران وی هزاران خدمه کارآمدی هستند که در این مسیر مبارزاتی طی طریق می‌کنند و دهها هزار شهید را نیز در راه آزادی تقدیم کرده‌اند با ایمان به اینکه آزادی گرفتنی است و کسی آنرا به رایگان تقدیم نمی‌کند.


همه باید بدانند که هیچ راهی برای بیرون آوردن منطقه از انواع مصیبتها جز دور کردن آن از بنیادگرایی مذهبی خطرناکی که رژیم آخوندی در آن کاشته است متصور نیست. زیرا این رژیم هیچ راهی جز انهدام کامل منطقه ندارد و از متحد شدن با شیطان نیز برای پیش بردن خطوط و طرحهای جهنمی خود برای به‌دست گرفتن کنترل سرنوشت و ثروت منطقه ابایی ندارد باید از خودمان بپرسیم که چه کسی پشت حوادثی که در افغانستان، عراق، ترکیه، خلیج و فلسطین اتفاق می‌افتد قرار دارد؟ و این سؤال را نیز تکرار کنیم که چه کسی پشت القاعده در عراق قرار دارد؟ چه کسی بود که فلسطینیان را در عراق سر برید؟
باید سؤال کرد که قاسم سلیمانی کیست و چه اهدافی را دنبال می‌کند؟
جواب این سؤالات را می‌توان در دفتر شیطان خامنه‌ای و در اتاق عملیاتی که جنایتکاران حاکم بر تهران اداره می‌کنند یافت، چرا که در مقابل آنها راهی نیست جز اینکه از ایران دور شده و برای فرار از واقعیتی که این باند در ایران با آن روبه‌رو است در اینجا و آن‌جا به بحران آفرینی بپردازد.
چرا که این رژیم با آتشفشان و زلزله‌های سهمگینی از سوی کلیه اقشار مردم ایران در اعتراض به‌عملکردهایش مواجه است.


فشارهایی که قهرمانان مقاومت ایران از همه جوانب به آن وارد می‌کنند، این رژیم را در داخل کشور در آستانه خفگی و مرگ قرار داده و به همین دلیل دستگاه جنایتکارانه خود را کوک خارج از ایران کرده است لذا به همه می‌گوئیم که هیچ راه‌حل و راه گریزی نیست مگر با ایجاد جبهه ای با صفوف پولادین برای رویارویی با تروریسم این رژیم. تا منطقه و به‌طور خاص منطقه عربی به وضعیت طبیعی‌اش برگردد.
کشتی هم‌چنان به پیش می‌رود و ناخدای آن مریم رجوی به ما می‌گوید که شروع به دیدن ساحل مقصود کرده است. و ما می‌گوئیم که به یاری خدا و به‌زودی هیچ راهی در مقابل این کشتی جز رسیدن و پهلو گرفتن در ساحل و بندر آزادی و صلح وجود ندارد».

 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c71c96c-79e0-40d1-a4e9-b1bc6da00989"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات