ایاد جمال الدین معاون کمسیون روابط خارجی پارلمان عراق در جلسه شورای سیاسی امنیتی ملی به منظور بررسی توافقنامه امنیتی میان عراق و آمریکا تشکیل شده بود، کارشکنیهای رژیم ایران در قبال امضای توافقنامه امنیتی عراق و آمریکا را محکوم دانست و گفت: «این توافقنامه، تبدیل به کارتی در دست رژیم ایران شده است و می گوید که اگر توافقنامه را میخواهید سراغ من بیایید و آنها برای ما فتوا می فرستند.
ایاد جمالالدین: توافقنامه امنیتی، تبدیل به کارتی در دست رژیم ایران شده است
- خاورمیانه
- 1387/08/02
ایاد جمال الدین
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72973313-3f6d-4523-8c3b-44e97008db6a"></iframe>