728 x 90

نصب دوربینهای مدار بسته برای افزایش جو سرکوب در تهران

افزایش جو سرکوب توسط نیروی انتظامی رژیم
افزایش جو سرکوب توسط نیروی انتظامی رژیم
رژیم آخوندی به منظور کنترل و سرکوب هرچه بیشتر مردم ،دوربین های مداربسته در نقاط مختلف شهر تهران نصب کرده است. پاسدار رجب‌زاده از سرکردگان انتظامی رژیم گفت: 400 دوربین در محله های جرم خیز نصب و تحت کنترل 300 پاسگاه است که بوسیله آن، اعمال مجرمانه تحت کنترل خواهد بود . پاسدار رجب زاده همچنین با بیان اینکه تاکنون 500 ایستگاه پلیس در تهران نصب شده، افزود: با 300 ایستگاه جدید درسال جاری، این رقم به 800 ایستگاه می رسد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e807e0a0-72eb-4184-8fa9-dabeeac0c71d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات