728 x 90

حمله موشکی مجدد به شهر اشرف جنایت جنگی در خاک عراق علیه افراد حفاظت شده

شلیک موشک گراد به شهر اشرف
شلیک موشک گراد به شهر اشرف

فراخوان به شورای امنیت ملل متحد، نیروی چند ملیتی و دولت عراق برای مجازات فاشیسم مذهبی و خلع ید از رژیم آخوندی

اخراج پاسدار کاظمی قمی سرکرده نیروی تروریستی قدس در بغداد،  تعطیل کانون تروریسم و جاسوسی

 

رژیم پلید آخوندی به تلافی حمایت 3 میلیون تن از شیعیان شریف عراقی از اشرف پایدار، در واکنش مذبوحانه به حذف نام سازمان پرافتخار مجاهدین خلق از لیست تروریستی، و در پاسخ جنون آمیز آخوندی نسبت به بزرگترین اجتماع ایرانیان در حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت در پاریس ، بامداد امروز، باردیگر شهر اشرف را با موشک های گراد مورد حمله قرار داد.

این حمله درساعت 5و 25دقیقه بامداد امروز جمعه 14 تیرماه 1387 صورت گرفت و در جریان آن  به هیچیک از ساکنان اشرف آسیبی نرسید . 

رژیم آخوندی در روز9 تیر(روز بعد از گردهمایی بزرگ پاریس)در خبرگزاریهای حکومتی اعلام کرد ،تلاش انگلیس و اتحادیه اروپا برای خارج کردن نام مجاهدین از لیست سازمان های تروریستی  ماهیت منافقانه غرب  را آشکار کرده و    این امر سبب خواهد شد مردم عراق دست به کار شوند و به حضور گروهک تروریستی در عراق برای همیشه پایان دهند (خبرگزاری حکومتی مهر).

رژیم درمانده و کثیف آخوندی همچنین با اعلام اینکه مجاهدین در سال 1991 میلادی   با همکاری گارد جمهوری عراق 150 هزار نفر از شیعیان عراق را قتل عام کرده اند دولت عراق را موظف کرد رهبران مجاهدین را دستگیر و    برای محاکمه تحویل دادگاه جنایی عراق بدهد .

روز بعد (دوشنبه 10 تیر ماه)یک شبکه تلویزیونی عرب زبان وابسته به رژیم ایران درعراق بنام الفرات فرمان ولی فقیه ارتجاع مبنی بر حمله و پاکسازی کامل اشرف را ضمن لجن پراکنی های معمول خود رله کرد و پرسید :  آیا برای پاکسازی گروه هایی مثل این سازمان تروریستی از عراق حمله ای مثل حمله غرش شیر(که نیرهای عراقی در موصل اجرا کردند)نیاز نیست ؟ .

روز گذشته (پنجشنبه 13 تیر ماه) علی دباغ سخنگوی دولت عراق در تلویزیون العراقیه رسید فرمان صادره ازتهران را  اعلام نمود وگفت :   حکم بازداشت برخی رهبران سازمان مجاهدین خلق  به دلیل تجاوز از اصول و معیارهای شناخته شده، صادر شده است .

همزمان عبدالعزیز حکیم مهره شناخته شده ملایان ایران در عراق با تکرار همان دروغ پرفضیحت فاشیسم دینی حاکم بر ایران مبنی بر قتل عام شیعیان عراقی توسط مجاهدین گفت :    این سازمان که در نظام سابق در دوران انتفاضه شعبانیه و سایر موارد عراقیان را به قتل رسانده‌است، امروز در دامن زدن به فتنه طائفی در عراق دست دارد . آخوند مزبور درخواست اخراج مجاهدین از عراق را برای یکصدمین بار با حسرت بسیار تکرار کرد.

زمینه سازی عوامل و مأموران تحت امر نیروی تروریستی قدس برای استمرار جنایت و کشتار نیازمند شرح و توضیح نیست . آنان که با تنفر روزافزون مردم عراق اعم از شیعه و سنی مواجه هستند، بیهوده تلاش میکنند حملات موشکی و انفجار ایستگاه آب و کشتار کارگران اشرف و آدم ربایی از مجاهدین را با دروغ و لجن پراکنی پرده پوشی نمایند . 

حمله موشکی قبلی نیروی تروریستی قدس به قرارگاه اشرف در تاریخ 6 خرداد بدنبال صدور حکم دادگاه استیناف انگلستان مبنی بر حذف برچسب تروریستی از مجاهدین صورت گرفت .

درخواست اخراج مجاهدین از سوی مزدوران رژیم آخوندی ،دعاوی بچه ترسان در باره دستگیری و محاکمه و مجازات رهبران مجاهدین و تعرض جنگی به افراد حفاظت شده در قرارگاه اشرف؛ لگد مال کردن اصل نان رفولمان ، نقض آشکار قوانین بین المللی و حقوق بشر انساندوستانه و کنوانسیون چهارم ژنو میباشد . این یک جنایت آشکار جنگی محسوب میشود.

سازمان مجاهدین خلق ایران باردیگر شورای امنیت ملل متحد، صلیب سرخ بین المللی، کمیساریای پناهندگی،  نیروهای چند ملیتی و دولت عراق را به محکوم کردن این جنگ افروزی و جنایت جنگی در خاک عراق علیه افراد حفاظت شده و همچنین به مجازات فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران و خلع ید از این رژیم در عراق بویژه اخراج پاسدار کاظمی قمی سرکرده نیروی تروریستی قدس در بغداد و تعطیل سفارت آخوندها در بغداد که پایگاه تروریسم و جاسوسی و کانون اصلی ناامن کردن و بی ثبات سازی در عراق است،فرا میخواند.  

 

سازمان مجاهدین خلق ایران

14تیر 1387 (4 ژوئیه 2008)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebd951db-0a3b-4994-893a-c0b1ec7ad148"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات