728 x 90

باز مصرف مزدوران مستعمل علیه مقاومت، منتهای درماندگی رژیم آخوندی

سازمان مجاهدین خلق ایران
سازمان مجاهدین خلق ایران

اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران
در دوم اسفند ماه گذشته دادگاه پاریس به شکایت و شهادت های دروغین عوامل رژیم آخوندها علیه مدیریت پایگاه خبررسانی ایران فوکوس رسیدگی کرد و حکم خود را مبنی بر بطلان اتهامات در روز 15 فروردین 1387 صادر نمود. دو روز بعد گشتاپوی فاشیسم دینی حاکم بر ایران که شکست سنگین خود را از جلسه دادگاه دریافته بود ، در منتهای درماندگی به بازمصرف مزدوران مستعمل در کافه ای در پاریس روی آورد.
از این پیشتر، دادگاه پاریس باتبرئه دوتن از مجاهدین در 29آبان 1386، برغم تمامی تلاش ها و دروغپردازیهای پنج ساله رژیم آخوندی در باره خودسوزیهای ژوئن 2003 ، بر برچسب های آخوندپسند رسما نقطه پایان گذاشته و مهر ابطال زده بود. ‏
منتهای درماندگی اطلاعات بدنام آخوندها برای تخطئه مجاهدین و همچنین ابعاد خصومت و جنون آن علیه ساکنان شهر اشرف را با توجه به اطلاعات و توضیحات زیرین بخوبی میتوان دریافت:
1.‏ درآذر ماه 86 گروهی از مأموران اطلاعات و نیروی قدس از داخل و خارج ایران برای توطئه وشکایت و لجن پراکنی علیه مجاهدان شهر اشرف به عراق فرستاده شدند و در هتل ‏منصور بغداد تحت امر سفارت رژیم قرار گرفتند. برخی از این مزدوران، که به مدت سه ماه ناگزیر از اقامت و انجام مأموریت در عراق شدند ازجمله، عبارتند از : مسعود خدابنده، مصطفی محمدی، ‏رضا اکبری نسب، تیمور ختار و علی رضا بشیری.
مزدوران مزبور در طبقه سوم هتل منصور مستقرشدند و تحت سرپرستی ماموران قدس و اطلاعات آخوندی به اسامی طباطبایی، نوبخت و اسدی قرار گرفتند. همه صورتحساب های هتل توسط سفارت رژیم ایران پرداخت میشد ومزدوران ابتدا در سمینار مضحکی تحت عنوان مبارزه با تروریسم“ شرکت داده شدند که با حضور 20نفر از عوامل و جیره خواران رژیم برگزار گردید.
گردهمایی و تحرکات مزدوران رژیم توجه نیروهای عراقی را هم به خود جلب کرد و بسیاری از آنان از جمله انجمن دانشگاهیان و روشنفکران عراقی “ و تجمع حقوقدانان مستقل عراقی“ با صدور اطلاعیه هایی به افشا و محکوم کردن این خیمه شب بازی مبادرت کردند.
2-سفارت رژیم یکی از عوامل عراقی خود در وزارت امنیت عراق بنام فاضل ال شویلی را موظف به هماهنگ کردن ماموریتهای این مزدوران کرد. تشکیل انجمن های پوششی اطلاعات آخوندها با عنوان های ساختگی از قبیل خیریه یا حمایت از مهاجرین و ایرانیان یا بنیاد حمایت از خانواده در بغداد و خالص و سعدیه و کرکوک در شمار همین ماموریتها بود. تشکیل واحدهای تبلیغاتی، دستجات شناسایی و اطلاعات و سلولهای تروریستی و آدم ربایی و جوخه های مرگ در پوشش انواع و اقسام انجمن‌های خیریه و حمایت از رژیم آخوندی یک صنعت رایج و شناخته شده نیروی قدس و اطلاعات آخوندها در عراق است.
3- مزدوران یاد شده بعضا مانند مسعود خدابنده جنایتکارانی هستند که قبل از جنگ اخیر در عراق، خواستار بمباران و کشتار مجاهدین بودند و مقالات و کتابهایی مبنی بر شرکت مجاهدین در عملیات کویت و درحمله شیمیایی به حلبچه و مخفی کردن سلاح های کشتار جمعی عراق در قرارگاه هایشان منتشر می‌کردند .
‏4-ارائه شکایتهای ساختگی به دستگاه های قضاییه ‏عراق علیه مجاهدان اشرف و جذب افراد قابل خریدن از میان نفرات تیف (خروجی تحت کنترل نیروهای آمریکایی در جنب قرارگاه اشرف) به منظور بازمصرف آنان تحت عنوان اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق ایران“ بخش دیگری از ماموریت مزدوران مزبور بود.
‏5-‏ در همین راستا در بهمن ماه گذشته سفارت رژیم در بغداد به راه اندازی شعبه اطلاعات آخوندی با پوشش یک سازمان ‏غیردولتی مدافع حقوق بشر“ بنام بنیاد خانواده سحر در شهر خالص در نزدیکی اشرف مبادرت کرد. قبل از آن ،ماموران سفارت رژیم با عبدالرسول ملاحمید السعدی (ملقب به ابوحیدر) مسئول دفتر 9 بدر ‏ و دو نفر از سرکردگان جوخه های مرگ بنام های ابوتبارک الساعدی و خضیر محمد احمد (معروف به ابواسامه‏خالصی) دیدار و گفتگو کرده بودند تا دکان جدید را تحت حمایت خود قرار دهند. ابو اسامه جنایتکاری است که در خرداد 85 دست اندرکار انفجار اتوبوس کارگران اشرف بود که 11کشته و 15مجروح برجای گذاشت. در 19بهمن86 نیز تروریست های وابسته به نیروی قدس ایستگاه پمپاژ آب شهر اشرف را با 300کیلوگرم تی ان ‏ت منفجر کردند و آب اشرف و 20هزار تن از اهالی منطقه قطع شد.‏
6-در همین اثناء وزارت اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس ماموریت ‏یافتند در کردستان عراق بویژه در شهرهای سلیمانیه و اربیل نفوذیهای رژیم را که در سال های گذشته به تیف رفته بودند وهمچنین خودفروختگانی را که در تیف به خدمت ‏رژیم در آمده بودند به ایران ببرند و یا در سلیمانیه و اربیل توجیه کنند و با ‏دستورالعمل های جدید برای مصرف علیه مجاهدین و مقاومت ایران روانه کشورهای اروپایی سازند. به همین منظور اطلاعات آخوندها سرپل هایی در استانبول و آنکارا ایجاد کرد تا تسهیلات لازم را برای اعزام مزدوران به اروپا فراهم نماید.
‏7- برخی از این افراد رادرمقری در اربیل اسکان داده اند که پاتوق سرکنسولگری و عوامل رژیم شده است. دو مامور وزارت اطلاعات به نام های امامی و اسماعیلی توجیه و بروز کردن و ‏فرستادن آنها به ایران یا کشورهای اروپایی را به عهده گرفتند.
برخی افراد پس از رفتن به ایران و دریافت توجیهات در مراکز مافیای اطلاعات آخوندی دوباره به اربیل برگردانده میشوند تا از این سکوی پرتاب به کشورهای اروپایی گسیل شوند.
‏8-چهار تن از کسانی که پس از خروج از تیف چندین هفته در پاتوق کنسولگری وعوامل رژیم در اربیل بسر بردند و اطلاعات آخوندی درصدد منتقل کردن آنها به کشورهای اروپایی است، عبارتند از : ‏محمود خالقی، مجید روحی، محمد رزاقی (معروف به محمد رذل) و نادر نادری (معروف به نادر پاسدار). این افراد در تیف ‏به عنوان مامور وزارت اطلاعات شناخته میشدند و توسط بسیاری از افراد تیف بایکوت شده بودند. محمود خالقی ‏که در آبان 1382 به تیف رفت در ارتباط روزانه با کنسول رژیم در اربیل قرار گرفت.
‏9 - محمد رزاقی که از این پیشتر دوبار از ارتش آزادیبخش اخراج شده بود در تیرماه سال 1383 از اشرف به تیف رفت. او متعاقبا در ارتباط فعال با وزارت اطلاعات قرار گرفت و بهمراه نادر نادری ، مجید روحی ، محمود ‏خالقی،حسن پیرانسرو محمد کرمی باند وابسته به وزارت اطلاعات را در تیف تشکیل دادند . آنها با یک تلفن موبایل مستقیما با وزارت اطلاعات درتهران در تماس بودند ودستورمیگرفتند. توجیه یک اکیپ وزارت اطلاعات که تحت عنوان اعضای خانواده های مجاهدین به اشرف رفت توسط همین باند انجام شد تا گردانندگان اکیپ از وضعیت و نحوه برخورد دراشرف، پیشاپیش مطلع باشند وبتوانند خودرا با آن تطبیق بدهند .
‏10 - یکی از مزدورانی که توسط وزارت اطلاعات به خارج فرستاده شده، علی پاک نام دارد که خود را عباد معرفی میکند. وی 9ماه بعد از شروع جنگ در عراق برای نفوذ به صفوف مجاهدین به ‏اشرف رفت اما هیچگاه به داخل مناسبات مجاهدین راه نیافت و تا بهمن 84 که به تیف رفت تماما در قسمت پذیرش بسربرد. زیرا برخلاف اظهاراتش که خود را هوادار به زندان رفته مجاهدین جلوه میداد، معلوم شد که سه بار بخاطر خرید و فروش مواد مخدر به زندان افتاده و به طرز مشکوکی قبل از اتمام دوره محکومیت آزاد شده و به عراق آمده است.
‏11 - جمشید چارلنگ مزدور دیگری که نزدیک به 4 سال در تیف بسربرده است به همراه پاسداری بنام چراغعلی ‏گوردی به قرارگاه های مجاهدین در عراق آمده بود. مجاهدین پاسدار مزبور را سریعا اخراج کردند اما چارلنگ بنا به اصرار خودش باقی ماند. ‏وی نهایتا در فروردین 83 به تیف رفت.
‏12- بتول ابراهیمی نفوذی لورفته دیگری است که اکنون توسط وزارت اطلاعات به اروپا صادر شده است. شاهمراد زارعی مأمور اداره کل اطلاعات آخوندها در ایلام که در اسفند 1376 توسط ضداطلاعات ارتش آزادیبخش ملی ایران افشا شد(کتاب شکست یک توطئه-طرح های نفوذ وزارت اطلاعات رژیم) و باعث دستگیری و شهادت شماری از مجاهدین و نیروهای هوادار شده بود، بتول ابراهیمی را به ارتش آزادیبخش فرستاد .
از بتول ابراهیمی چندین بار خواسته شده بود قرارگاه مجاهدین را ترک و به دنبال زندگی خود برود،اما او میگفت که سرپرست قابل اعتمادی در داخل ایران ندارد و مهمتر اینکه مأموران اطلاعات از او نوشته ها و عکس هایی دارند که در صورت بازگشت به ایران او را ناگزیر از همکاری میکنند. او مصرانه بعنوان یک زن بی سرپرست خواهان ماندن در کنار مجاهدین بود.
پس از جنگ در عراق دونفر که خود را مادر و دایی بتول ابراهیمی معرفی میکردند درسال 83 از ایلام به دیدار او آمدند.اما بعدا معلوم شد که بتول ابراهیمی هرگز چنین دایی نداشته و مرد مزبور مأمور اطلاعات ایلام و حامل پیام و عکس های جاسازی شده درپشت یک آئینه برای او بوده است . متعاقبا بتول ابراهیمی در دی ماه 84 با سرقت یک خودرو از اشرف گریخت و به تیف رفت . وی پس از ترک تیف در دی ماه 86 به ایران رفت و پس از یک توقف چند هفته ای، وزارت اطلاعات آخوندها او را به اروپا صادرکرد.
‏13 - مزدور دیگر علیرضا نصراللهی است که در دی 79به ‏قرارگاه های مجاهدین در عراق پیوست. وی پس از جنگ در آذرماه 82 به دلیل برملا شدن سه بار دستگیریش در داخل ایران بخاطرجرایم عادی و آزادی با قول همکاری ،اخراج شد و به تیف رفت و درتیف بفاصله کوتاهی در ارتباط با وزارت اطلاعات قرار گرفت . ‏
‏14 - علیرضا نصراللهی به همراه سه مزدور دیگر یعنی بتول ابراهیمی و جمشید چارلنگ و علی پاک پس از ورود قاچاق به فرانسه روز 17فروردین در یک کافه در پاریس با چند مزدور پیشانی سیاه وزارت اطلاعات مانند جواد فیروزمند، ‏محمد حسین سبحانی، جهانگیر شادانلو، امیر موثقی، بتول ملکی، علی قشقاوی و همچنین احسان نراقی و علی راست بین ‏پادوهای حقیر شیخ و شاه، گرد آمدند تا نقض حقوق بشر توسط مجاهدین و قتل اعضای ناراضی را افشا ‏کنند!‏
فقط معلوم نیست که در هفت دور اسکرین و تحقیقات خصوصی توسط سرویسهای مختلف آمریکایی و پس از چند سال اقامت در تیف تحت کنترل نیروهای آمریکایی، چرا دم بر نیاورده اند تا دعاوی آنها بطور زنده و حضوری مورد استماع و تحقیق قرار بگیرد، اما به یکباره پس از چفت و جور شدن با وزارت بدنام، دچار این قبیل استفراغات زنجیره ای شده اند!
یک مقام مسئول فرانسوی پذیرش و پناهندگی این افراد را در فرانسه تکذیب کرده و“مطلقا عاری از صحت“ خوانده ‏است.‏این در حالی است که اطلاعات آخوندها همچنان در صدد صدور وباز مصرف مزدورانی از همین قبیل به کشورهای اروپایی است.
15 - سازمان مجاهدین خلق ایران در بهمن ماه ‏گذشته ضمن افشای ترفندهای اطلاعات آخوندی، درباره نفرات تیف اعلام کرد:
بنا به گفته فرماند هان ‏نیروی چندملیتی، هیچ کس جز به در خواست خودش،تیف را ترک نکرده است . به همه افراد موقعیت پناهندگی ‏وجوازعبور موقت برای 6ماه و همچنین کارت شناسایی سازمان ملل داده شده تا در پست های بازرسی نشان بدهند...
سخنگوی مجاهدین خاطر نشان ‏کردکه با این همه، مسئولیت بر عهده نیروهای چند ملیتی و ارگان های ذیربط بین المللی است .
سخنگوی مجاهدین افزود: در عین حال، ‏همچنانکه مجاهدین پیش از این نیز اعلام کرده اند درب اشرف به روی پناهجویان و هر کس که خواهان کمک باشد باز است و از هر ‏رسیدگی و کمکی که در توان و مقدوراتشان باشد دریغ نمی کنند.‏
‏ 16-ازآنجا که گشتاپوی فاشیسم مذهبی اصرار دارد مزدوران لاحق خود را “اعضای سابق مجاهدین“ معرفی کند، یادآوری میکنیم که دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران چهارسال پیش دراطلاعیه سوم مرداد1383 در باره موقعیت حقوقی مجاهدین در عراق اعلام کرد:
همزمان با امضای موافقتنامه موقعیت حقوقی ساکنان اشرف به عنوان افراد حفاظت شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو از سوی رهبری مقاومت و مسئولان سازمان مجاهدین تأکیدات مؤکد درباره ضرورت و اهمیت انتخاب نهایی در این سرفصل صورت گرفت و به‌یکایک افراد خاطرنشان گردید که قبل از امضای موافقتنامه، یک بار دیگر به انتخاب نهایی بیندیشند: اگر خواستند، بمانند و با مجاهدین و رزم‌آوران آزادی به‌پایداری پرشکوه برای پیروزی و سرنگونی رژیم آخوندی، با همه مخاطرات آن، ادامه بدهند. اگر هم انتخاب دیگری دارند، به‌دنبال زندگی مطلوب خود بروند و گزینه مورد نظر خود را از طریق مقام ها و ارگان های رسمی پیگیری نمایند. سرانجام، کمتر از 200 نفر (که دو سوم آنها نفرات جدیدالورود و غیرعضو بودند) خروج از عراق را انتخاب کردند و به خروجی قرارگاه اشرف که تحت کنترل نیروهای آمریکایی است رفتند و بیش از 3400تن کماکان استقرار در اشرف را برای ادامه مبارزه خود برگزیدند(نشریه مجاهد شماره 675- 6مرداد1383).
سازمان مجاهدین خلق ایران با یادآوری مصوبه آوریل 1997شورای وزیران اتحادیه اروپا که ورود و حضور عوامل ‏اطلاعات رژیم ایران را در کشورهای اروپایی ممنوع میکند، خواستار دستگیری و محاکمه و اخراج مزدوران اطلاعات آخوندها در کشورهای عضو اتحادیه اروپاست. مأموران گشتاپوی آخوندها نه تنها علیه اپوزیسیون رژیم آخوندی وعلیه پناهندگان و پناهجویان ایرانی بلکه علیه امنیت و آرامش ‏کشورهای اروپایی عمل میکنند و فاشیسم دینی در شرایط نیاز آنها را مورداستفاده تروریستی قرار می دهد.

سازمان مجاهدین خلق ایران
23فروردین1387

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7ce7643-729e-4959-bcc3-038c70a5e765"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات