728 x 90

طرح جنایتکارانه نیروی تروریستی قدس برای حمله موشکی به شهر اشرف

طرح سپر دفاع موشکی
طرح سپر دفاع موشکی

اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران امروز طی اطلاعیه‌یی از «طرح جنایتکارانه نیروی تروریستی قدس برای حمله موشکی به شهر اشرف» پرده برداشت.
در این اطلاعیه آمده است:
رژیم پلید آخوندی به یک گروه از مزدوران وابسته به نیروی تروریستی قدس درشهر خالص ماموریت داده است یک طرح حمله موشکی را علیه شهر اشرف به اجرا در بیاورند. مزدوران مزبور از دو هفته پیش تمریناتی را در منطقه خالص برای کسب آمادگی آغاز کرده‌اند. سرکرده این گروه تروریستی عواد عزاوی معروف به ابوزهرا خالصی 43 ساله ازعناصرقدیمی سپاه 9بدر است که ازسال 1990 دراستخدام نیروی قدس و دارای زن ایرانی می باشد. این مزدور به شماره 27896 در لیست 32 هزار نفره حقوق بگیران سپاه پاسداران درعراق ثبت شده است و شماره حساب وی در بانک سپه رژیم ایران 2308 میباشد. عواد عزاوی که مرتباً به ایران تردد دارد مسئول حمله به اتوبوس کارگران عراقی شاغل در اشرف در 8 خرداد 1385 درجاده خالص بود که 11 کشته و 15 مجروح بر جای گذاشت.
هفته گذشته شماری از مزدوران نیروی قدس که در سفارت رژیم در عراق کار می کنند, به شهر خالص رفته و در صدد راه اندازی یک مرکز تروریستی تحت پوش یک سازمان غیردولتی مدافع حقوق بشر بر آمدند. قبل از آن نیز روز 17 آبان ماه چهار پرسنل وزارت اطلاعات از سفارت رژیم آخوندی از بغداد به خالص رفته وبا عبدالرسول ملاحمید السعدی ملقب به ابوحیدرمسئول دفتر 9 بدر درخالص و دونفرازفرماندهان جوخه های مرگ بنام های ابوتبارک الساعدی و خضیر محمد احمد معروف به ابواسامه خالصی به برنامه ریزی پرداختند.
سازمان مجاهدین خلق ایران در ادامه اطلاعیه خود پس از اشاره به انفجار ایستگاه آبرسانی شهر اشرف و ترور شیخ حمید ذیاب از اعضای شورای عشایری و مسئول حفاظت از این محل توسط مزدوران نیروی قدس، افزود:
از این پیشتر, شماری از عوامل وزارت اطلاعات و نیروی قدس برای زمینه سازی اقدامات تروریستی علیه شهر اشرف در هتل منصور بغداد مستقر شدند. مزدور خدابنده, مصطفی محمدی, رضا اکبری نسب و علی رضا بشیری در این شمارند. از سوی سفارت آخوندهاو نیروی تروریستی قدس سه نفر بنام های نوبخت (معاون پاسدار کاظمی قمی), اسدی (مسئول به اصطلاح کمیته حقوق بشر درسفارت ایران) و طباطبایی، با این مزدوران در ارتباط هستند. پاسدار کاظمی قمی سفیر رژیم در بغداد و پدرخوانده عوامل اطلاعاتی و نیروی تروریستی قدس در بغداد, در بعداز ظهر پنجشنبه 18 بهمن ما در هتل منصور به استمالت از مزدوران افشا شده, مشغول بود.
سازمان مجاهدین خلق ایران در ادامه اطلاعیه خود افزود:
پس از لیست گذاری سپاه پاسداران و بدنبال صدور حکم دادگاه انگلستان و قطعنامه های شورا و پارلمان اروپا که ضربات کاری به برچسب تروریستی علیه مجاهدین وارد کرده است, فاشیسم هراسان دینی در آستانه انتخابات مجلس ارتجاع و همزمان با تصفیه بی سابقه باندهای رقیب, خود را به طور مضاعف نیازمند زمینه سازیها و حملات تروریستی علیه مجاهدین می یابد. رژیم آخوندی در 29 فرودین 1380 در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ارتجاع به پرتاب 77 موشک بسوی قرارگاه های ارتش آزادیبخش ملی ایران مبادرت کرد.
اطلاعات مربوط به طرح جنایتکارانه نیروی تروریستی قدس برای حمله موشکی به شهر اشرف که ساکنان آن تماماً افراد حفاظت شده تحت کنوانسیونهای بین المللی میباشند, همراه با زمینه سازیها و اطلاعات مربوط به تجمع مزدوران اطلاعات آخوندها از داخل و خارج ایران در هتل منصور بغداد، با ارگان های ذیربط بین المللی و نیروی چند ملیتی حفاظت از اشرف , در میان گذاشته شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b28062f-2c78-4940-8d6e-db73467edf16"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات