728 x 90

کروبی مورد تهاجم لباس شخصی‌ها قرارگرفت

بدون عکس
بدون عکس
به گزارش سایت کروبی وی در مسیر رفتن به نماز جمعه در دانشگاه تهران مورد حمله لباس شخصیها قرار گرفت
پسر کروبی گفت: هنگامی که پدرم مقابل دانشگاه پیاده شد تعدادی از نیروهای لباس شخصی مقابل در ایستاده بودند و به او حمله کردند و او را مورد تعرض قرار دادند به‌طوری که عمامه وی از سرش افتاد.
آنها به فحاشی پرداخته و الفاظ بسیار زشت و زننده‌ای را به‌کار می‌بردند. در همین حال محافظین با سختی آقای کروبی را وارد دانشگاه کردند. ’ وی با اعتراض به چنین رفتارهایی و ابراز تاسف از چنین برخوردهایی گفت:
هنگامی که با زحمت توانستیم آقای کروبی را به داخل دانشگاه ببریم بنده به علت ازدحام نتوانستم وارد دانشگاه شوم و وقتی که بیرون ایستاده بودم شاهد آن بودم که فرمانده لباس شخصیها با بی‌سیم به آنها خسته نباشید می‌گفت و تاکید می‌کرد که کارتان را بسیار خوب انجام دادید.
وی گفت: ‌هنگام برگشت نیز تعدادی از نیروهای لباس شخصی به فحاشی علیه کروبی پرداختند.
وی افزود: ’هنگامی که قصد برگشت به منزل را داشتم شاهد آن بودم که تعدادی از نیروهای لباس شخصی اطراف یک دستگاه ماشین پژو پرشیا جمع شده‌اند و دو نفر از آنها به روی سقف آن ماشین ایستاده و اقدام به تخریب آن می‌کردند در همین حال مشاهده کردم که سرنشینان ماشین نیز زخمی شده‌اند و گویی که رگ دستان آنها را زده باشند خون به اسمان فواره می‌زد و من بسیار از مشاهده این صحنه متاسف شدم.
خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: شاهدان گفتند وقتی کروبی، عازم نماز شد، هواداران تندروی شبه‌نظامی به وی حمله کردند، او را هل دادند و عمامه وی را به زمین انداختند .
شاهدان گفتند تندروها در حالی که به وی حمله می‌کردند، شعار ”مرگ بر ضد ولایت فقیه“ سر می‌دادند….
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f100f9c-3403-4e50-975b-3e209b6e24f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات