728 x 90

برگزاری جشنواره سی‌مهر, سالگرد معرفی خانم مریم رجوی به عنوان رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران در شهر اشرف

قسمتی از سخنرانی خواهر پروانه شهابی

بنام خدا و بنام خلق قهرمان ایران
و با سلام و تهنیت به آنها که عشق و جان و رزم و تلاشمان مرهون حضور و راهبری پاکبازانه آنهاست؛ به رهبر مقاومت، برادر مسعود و به مهر پر شکوه ایرانزمین خواهر مریم
خواهران ، برادران ؛
مطمئنم که اغلب شما، چنین روزی را در 14 سال پیش؛ حتی ساعتها و دقیقه‌هایش را خوب بخاطر دارید روزی که سیمرغ رهایی بال و پرگشود، سلاح استراتژیک مقاومت به قلب خمینی درگور و خامنه‌ای در بیرون گور شلیک شد و خواهر مریم سیمای شکوفای نسل انقلاب و آزادی در جایگاه ریاست جمهوری دوران انتقال، مسئولیت خطیر و بسیار مبارک خود را به دست گرفت. آن روز بی‌گمان، حتمیت پیروزی این مقاومت و این آلترناتیو مهر خورد. چرا که بقول رهبر مقاومت مریم همان اکسیر و فرمول راهگشا و جوهر بهار و شکوفایی بود که با توانی خارق‌العاده به کار افتاد و چون چتر فراگیر سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی، تمامی اجزای مقاومت و بخش های مختلف ملت ایران را به زیر بال و پر گرفت......
آری، آری این مقاومت به یمن فدای بیکران و کارزار بی‌امانی که رئیس جمهور برگزیده‌اش به‌پیش برده و زیر چتری که این جایگاه بر فراز مقاومت گسترده ، از همه این خطرات و آتشها، شاداب و سرفراز ، «بردا و سلاما» بیرون آمده ؛ امری که دوست و دشمن به آن به عنوان یک معجزه می‌نگرند......
بی‌دلیل نیست که روز 30مهر برای مجاهدین و مقاومت ایران به‌عنوان یک روز تاریخی و سرآغاز دورانی مهم و تعیین‌کننده از رویارویی با دیکتاتوری فاشیستی ولایت فقیه، به‌حساب می‌آید و همه‌ساله هفته سیمرغ، برای مجاهدین با شور و شوق و جشن و شادی همراه است......
خواهران ، برادران، هم میهنان عزیز:
.....پس اجازه بدید تکرار کنم که امروز وظیفه ملی و میهنی تک تک ما و همه ایرانیان آزاده و تمامی مشتاقان آزادی و حاکمیت ملی این است که با تمام قوا به حمایت از راه حل مریم رجوی برخیزیم و اجازه ندهیم بیش از این ملت محبوب ما ، دختران و پسران، زنان، مردان و جوانان و کودکان عزیز و نازنین ما و میهن عزیز و سرمایه های ملی‌مان در زیر سم ستوران آخوندهای ضد بشر محو و نابود شود.
بپاخیزیم که وقت برخاستن است.
با درود به رئیس جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی - پیروز باشید

خانم فائزه العبیدی، مسئول تشکیلات زنان در جنبش وفاق ملی عراق
درودهای دکتر ایاد علاوی، دبیر کل جنبش وفاق ملی عراق را به‌مناسبت سالگرد اعلام انتخاب خانم مریم رجوی،این بانوی بزرگوار به عنوان رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، به شما تقدیم می‌کنم. این انتخاب بیانگر دموکراسی در جامعه شماست. از خداوند می‌خواهیم که شما را موفق بدارد.
من امروز به‌خاطر شرکت در این جشن بزرگ که به مناسبت انتخاب این زن بزرگوار است مفتخرم. امیدوارم که در هر نقطه‌یی از جهان چنین زنانی وجود داشته باشند تا این‌که کشورها با آنها ساخته شوند.
یعقوب القیسی، نماینده کنگره اهل عراق
سلام های دکتر عدنان دلیمی دبیرکل کنگره اهل عراق را به شما می‌رسانم. به این مناسبت عزیز به خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت مردم ایران نیز تبریک می‌گوییم و برای ایشان آرزوی پیروزی داریم. هم‌چنین به مجاهدین اشرف نیز بخاطر صبر و مقاومت و تلاش‌شان در راه مردم تحت ستم ایران برای پیروزی برای ملاهای حاکم بر این کشور تبریک می‌گوییم.
دیدار و سخنرانی خانم مریم رجوی در مجمع پارلمانی شورای اروپا که به دعوت فراکسیونهای این مجمع انجام گرفت یک پیروزی بزرگ برای مقاومت مردم ایران است. از طرف دیگر شاهد دیدار احمدی نژاد از نیویورک بودیم که او را شیطان، وحشی وجنایتکارجنگی توصیف کردند.
به امید اینکه سال آینده را به همین مناسبت در تهران با حضور خانم مریم رجوی جشن بگیریم.
عوض الابدال، نماینده جبهه گفتگوی ملی عراق در بصره
باعث افتخار است که تهنیتها و تبریکات خودمان را به‌مناسبت انتخاب خانم مریم رجوی به‌عنوان رئیس جمهور برگزیده مقاومت به مردم ایران و مجاهدین خلق ایران تقدیم کنیم.
هم‌چنین سلام های خاص دکتر صالح مطلک را به کلیه شرفای ایران میرسانم. ایشان نیز رهبر خردمندی است که می‌خواهند کشور را از طائفه گرایی و نژاد پرستی و قومیت گرایی نجات دهد.
شیخ ثامر الدلیمی، عضو جبهه ملی برای نجات دیالی
این مناسبت فرخنده را به خانم مریم رجوی تبریک می‌گویم، برادران حکام جبار و ستمگر در ایران درحق مردم ایران و عراق از هیچ جنایتی فروگذار نکرده‌اند، تمامی تلاش هایی که علیه مجاهدین می‌گیرد و به آنها تهمت زده می‌شود، از طرف رژیم ایران است و باطل می‌باشد. یک بار دیگر این مناسبت فرخنده را تبریک می‌گویم.
شیخ نصیر گیلانی، شیخ کل عشیره گیلانی در بغداد
خانم مریم یک زن نمونه و یک الگو است. او یک مادر و یک خواهر هدایت کننده برای تمامی مردم تحت ستم ایران است.
ما از سوی شرفای عراقی میگوییم که در جهاد با شما هستیم. و همچنین از ساکنان شهر اشرف بخاطر برپایی این جشن باشکوه تشکرو قدردانی میکنیم خدا خواهر مریم و برادر مجاهد مسعود را حفظ کند.
خانم مونا عدنان حسین روزنامه نگار
ما زنان عراقی در طی چهار سال گذشته نقش بزرگ خانم مریم رجوی را با تمام وجود احساس کردیم.تلاش های ایشان جنبش مبارزاتی مجاهدین را به تمام معنا شکل داد ,جهادی که در دین اسلام (قرآن کریم ) روی آن تاکید شده و آن را در وجود مجاهدین و ما عراقیان ایجاد کرده است . جهادی مبتنی بر عشق به میهن و سرزمین و صبر و پایداری و هوشیاری.
خانم مریم رجوی و هر خواهر مجاهد دلاور حاوی این ارزش های شریف هستند.
زنده باد مریم رجوی قهرمان زنده باد عراق بزرگ

ازهار بیگ العاصی، رئیس انجمن پیام زن از سازمان های غیر دولتی عراق
از قلب هر عراقی ملی و دمکراسی‌خواه و از طرف کلیه زنان عراقی به خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، به مردم ایران، به‌شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران در ا شرف تبریک میگویم.
ما با مجاهدین خلق اعلام همبستگی می‌کنیم و آرزو داریم که جایگزین دموکراتیک عراقی بتواند بر پایی یک عراق دموکراتیک و یک‌پارچه را محقق کند.
محمد الموسوی، سخنگوی جبهه ملی عراق
به همگی شما درود میفرستیم و دراین جشن بزرگ با شما همراهیم. مجاهدین تاریخی را رقم زدند و با خون پاک خود به نگارش در آوردند, تاریخی زنده و جاوید. و به همین دلیل شما برای رهبرانتان و مردم بزرگتان مایه افتخار هستید و رهبران شما سمبل آزادگان میباشند. شما هم اکنون دانشگاه زیبایی به‌پاکرده‌اید و مطمئناً این دانشگاه مبارزه به خیر و پیروزی خواهد رسید.
مزاحم الجبوری، حقوقدان و عضو کانون وکلای عراق
خانم مریم رجوی با یاری و کمک خودش باعث استمرار مبارزه مجاهدین شده است. طبعاُ مبارزه خانم مریم رجوی چیزی جدا از مبارزه مردم جهان در راستای عدالت نیست. از جمله مردم مجاهد عراق که در راستای آزادی و استقلال با تمامی سیاست های بنیادگرایانه که توسط رژیم ایران نمایندگی می‌شود, مبارزه می‌کنند.
شیخ خلیل ابراهیم مهدی، نماینده کنگره اهل عراق در استان صلاح الدین
به‌نام کنگره اهل عراق در استان صلاح الدین, در این مناسبت عطر آگین,گرمترین سلام ها و تبریکاتم را به خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، تقدیم میکنم و مبارزه عظیم سازمان مجاهدین خلق ایران را که به منظور نجات مردم مظلوم ایران از دست کثیف‌ترین و سفاکترین رژیمِ تاریخ که ظلم وجنایتش علیه انسانیت در تاریخ نظیر ندارد, گرامی میدارم.
شیخ حسن عبدالله حمد، رئیس انجمن اصناف عراق
در این مناسبت گرامی، که سالگرد اعلام خواهر مجاهد و قهرمان خانم مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران است، پاکترین سلام ها و تبریکاتمان را تقدیم میکنیم و برای ایشان و مردم ایران آرزوی موفقیت و پیروزی در برابر دشمنانشان داریم.
برادران عزیز: در این چهار و نیم سال خانم مریم رجوی نقش بارزی در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی داشته است و یکی از مهمترین آنها افشای دخالت های رژیم ایران در امور داخلی عراق و افشای طرح های حکومت ملاها در انفجارها و کوچ دادن خانواده‌های عراقی، تحت حاکمیت مالکی بوده است، که یک قلم آن افشای 32000 نفر از عناصر مزدور و حقوق بگیر رژیم ایران می‌باشد.
شیخ کریم متعب کاظم، دبیر شورای شیوخ مندلی
چهاردهمین سالگرد انتخاب خانم مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران بر ما و شما مبارک است. خانم مریم رجوی به‌مایه افتخار و نقطه اتحاد کلیه شهروندان میهن پرست که برای رسیدن به آزادی مردم خود می‌جنگند تبدیل شده است.
محمد عبد عبود کرخی، رئیس تجمع حقوقدانان مستقل عراق
او را دیدم، مشعل فروزان ایران‌را، او را دیدم، در کبوتران صلح، او را دیدم در شاخه سبز زیتون در گلها و بنفشه‌هایی که هرگز پژمرده نمی‌شوند، او مشعلی است برسر دست های میلیونها ایرانی، مشغلی که با فروغ جاویدانش, راه مبارزه را روشن می‌کند.
از او بسیار سخن گفته اند شاخص و آیت این دوران در هر مکان و زمان چشمه‌یی جوشان و بی‌پایان که سیراب است اگر نوشد از آن هرتشنه‌کام راه آزادی
مبارک بر شما ای خلق ایران همیشه هرکجای خاک ایران
ایران مریم ................................مریم ایران ایران رجوی ...........................................رجوی ایران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb49da24-87b8-404c-9127-29455bb5d466"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات