728 x 90

نخست‌وزیر یمن: عملیات «توفان قاطع» ملت‌های عرب را در برابر توسعه‌طلبیهای رژیم ایران متحد ساخت

نخست‌وزیر یمن
نخست‌وزیر یمن
نخست‌وزیر دولت قانونی یمن روز شنبه 7بهمن 96 در نشستی با فرماندهان ائتلاف عربی گفت: «فرمان تاریخی پادشاه عربستان برای آغاز عملیات توفان قاطع جهت متوقف‌ ساختن کودتای شبه‌نظامیان حوثی و رژیم ایران و بازگرداندن حکومت قانونی و امید به یمن، عرب‌ها را متحد ساخت و به توسعه‌طلبیهای این رژیم در یمن پایان داد.

احمد بن دغر، گفت: «رژیم ایران در تلاش است تا با استفاده ابزاری از شبه‌نظامیان حوثی کنترل گذرگاههای بین‌المللی را به دست گرفته، امنیت کشورهای عربی و امنیت بین‌المللی را تهدید کند.

وی افزود: «دولت قانونی یمن با حمایت و پشتیبانی نیروهای ائتلاف عربی توانست 85درصد از خاک یمن را آزاد کند و ما هم‌اکنون پیروزی قریب‌الوقوع بزرگی دیگر در پیش رو داریم که با آزادسازی استان «تعز» از دست شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران، تکمیل خواهد شد.

به گزارش العربیه نخست‌وزیر دولت قانونی یمن با سرتیپ «محمد الحسنی»، فرماندۀ نیروهای ائتلاف عربی در عدن و سرتیپ «سلطان ابو عبدالعزیز» فرماندۀ نیروهای سعودی و نیز چند تن از افسران عالی‌رتبه نیروهای ائتلاف دیدار کرد و اوضاع امنیتی در «عدن» پایتخت موقت یمن را با آنها مورد بحث و بررسی قرار داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9f1f809-0292-4841-812d-089ae0b37bd9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات