728 x 90

تجمعهای اعتراضی در شهرهای اسلامشهر، اندیمشک، زنجان، اهواز، بروجرد، نجف‌ آباد، ماهشهر و تهران+ فیلم

تجمع اعتراضی کارگران راه‌آهن اسلامشهر
تجمع اعتراضی کارگران راه‌آهن اسلامشهر
اقشار مختلف میهنمان روز شنبه هفتم بهمن در شهرهای اسلامشهر، اندیمشک، زنجان، اهواز، بروجرد، نجف‌ آباد، ماهشهر و تهران تجمعهای اعتراضی برگزار کردند.

در اسلامشهر کارگران راه‌آهن در پاسخ به فراخوان سراسری قبلی در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه حقوق خود و پرداخت نشدن بیمه از سال ۹۳ و نداشتن امنیت شغلی با تجمع روی خط آهن و مسدود کردن آن از حرکت قطار جلوگیری کردند. 
 
 

در اندیمشک از ساعت ۸ صبح روز شنبه کارگران راه‌آهن زاگرس در برابر ساختمان این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنان در اعتراض به پرداخت نشدن ۳ تا ۴ماه حقوق عقب‌افتاده بیمه و نداشتن امنیت شغلی تجمع کردند.
در زنجان کارگران راه‌آهن شمال غرب در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق خود در محل کار تجمع کردند.
 


در اهواز کارگران شهرداری منطقه ۲ در اعتراض به عقب افتادن مطالبات چند ساله خود دست از کار کشیده و اقدام به تجمع و اعتراض در برابر ساختمان شهرداری این منطقه کردند.
 


در بروجرد کارگران شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن به موقع حقوق خود؛ در برابر ساختمان شهرداری این شهر؛ تجمع کردند. گفتنی است که کارگران شهرداری در بروجرد ماهها حقوق عقب‌افتاده طلب دارند اما کسی پاسخگوی آنان نیست و این کارگران زحمتکش با مشکلات معیشتی جدی روبه‌رو هستند.
 


در نجف آباد کارگران کاشی نیلو در مقابل اداره تعاون این شهرستان دست به تجمع اعتراضی زدند. آنها در اعتراض به سه سال بلاتکلیفی اقدام به تجمع کردند.

در ماهشهر کارگران پیمانی پتروشیمی موسوم به تندگویان در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برند. حدود ۱۵روز است این کارگران در اعتراض به مطالبات عقب‌افتاده و بی‌توجهی به خواست‌هایشان اعتصاب‌غذا کرده‌اند. کارگران حدود ۲۰ماه است بدون قرارداد کار می‌کنند و فیش حقوقی هم ندارند. کارگزاران رژیم در واکنش به اعتراض و اعتصاب‌غذای کارگران گفته‌اند اجرای خواست‌های کارگران هزینه‌بر است.

در تهران روز شنبه جمعی از سهامداران در اعتراض به سیاستهای اقتصادی؛ در مقابل سازمان بورس تجمع کردند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89793df3-794c-4a3e-bfac-008148331273"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات