728 x 90

بیانیه‌های حمایت و همبستگی با قیام آفرینان

بیانیه‌های حمایت و همبستگی
بیانیه‌های حمایت و همبستگی
جمعی از کارکنان اداره مالیات استان اصفهان در بیانیه خود می‌نویسند:
در این برهه حساس تاریخی که جوانان شجاع کشورمان با دلی آکنده از نفرت از نظام دیکتاتوری ولایت فقیه پا به میدان مبارزه گذاشته‌اند، ما جمعی از کارمندان مالیاتی استان اصفهان ـ که به‌طور روزمره شاهد چپاول از جیب مردم و پرکردن کیسه آقازاده‌ها و ژنهای برتر و شرکای سیاسی خود همانند حزب‌الله و حکومت توتالیتری مانند سوریه به بهای تعطیلی کارخانجات و کارگاههای تولیدی هستیم ـ پیمان همبستگی خود را با این قیام مردمی اعلام می‌داریم.

مردم غیور و شجاع ایران!
ما نیز در این مبارزه در سنگر شما و بر علیه ظلم حاکم ظالم هستیم و آمادگی هرگونه جانفشانی چه از طریق حضور در میدان عمل و چه از طریق اعتصاب سراسری را داریم که بی‌شک حکومت را به سمت فلج شدن و ناکارآمدترشدن سوق می‌دهد.

جمعی از فرهنگیان استان مرکزی در بیانیه خود با عنوان در حمایت از قیام فرودستان شجاع میهنمان می‌نویسند:
در اکثر شهرهای ایران، موج دستگیری بخش زیادی از معترضان از جمله جوانان، دانشجویان، معلمان، کارگران و سایر اقشار مردمی توسط نیروهای سرکوبگر آغاز شد.

ما به نوبه‌ی خود حمایت خود را از همه عزیزان دربند و معترض به وضع موجود اعلام می‌داریم و عاملان سرکوب قیام فرودستان را محکوم می‌کنیم.. با امید به پیروزی هموطنان شجاعمان.

جمعی از دانش‌آموزان کرج نیز در حمایت از زندانیان قیام طی بیانیه‌یی خطاب به مجامع بین‌المللی و سازمانهای مدافع حقوق‌بشر نوشتند:
ما به نوبه خود و از طرف دانش‌آموزان شهر قدس (‌کرج) خواستار آزادی تمام زندانیهای سیاسی هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47d5ac6e-89f2-4e1f-bbae-c69ed4d14916"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات