728 x 90

اسکای نیوز: مریم رجوی خواستار آزادی دستگیر ‌شدگان قیام ایران شد

مریم رجوی در شورای اروپا
مریم رجوی در شورای اروپا
اسکای نیوز در گزارشی از دیدار خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در مجمع پارلمانی شورای اروپا گفت:
 مریم رجوی خواهان آزادی کسانی شد که در تظاهرات اخیر دستگیر شده‌اند. خانم رجوی در ملاقات با رؤسای احزاب اروپا و پارلمان اروپا خواهان آن شد که رژیم ایران را وادار کنند تا دستگیر ‌شدگان تظاهرات اخیر را آزاد کند.

مریم رجوی در ملاقات با رؤسای احزاب اروپایی در پارلمان اروپا بر نقش اروپا در توقف جنایات ضدانسانی در ایران تأکید کرد. و گفت رژیم حاکم بر ایران محکوم به سرنگونی است.

مریم رجوی: هر روز خبر کشته شدن یک زندانی دیگر در زیر شکنجه به ما می‌رسد ولی عوامل این رژیم به‌طرز سخیفی مدعی می‌شوند که آنها در زندان دست به خودکشی زده‌اند. در میان ناپدید شدگان تعدادی جوان وجود دارند که خانواده‌هایشان از محل حضورشان چیزی نمی‌دانند. من به تشکیل یک کمیته بین‌المللی برای تحقیق در مورد کشته‌ها و دستگیری و ناپدید شدن و کشتار دستگیر ‌شدگان دعوت می‌کنم. وضعیت در ایران مانند بشکه باروت است. اعتراضات در سراسر کشور ادامه دارد. این رژیم محکوم به سرنگونی است و مردم ایران تصمیم دارند که مبارزه خود را برای سرنگون کردن دیکتاتوری مذهبی و برقراری دموکراسی ادامه دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7a00f67-47f0-472c-b176-75276957e8fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات