728 x 90

بیانیه جمعی از درودگران تهران

بیانیه درودگران تهران در حمایت از زندانیان
بیانیه درودگران تهران در حمایت از زندانیان
فراخوان به آزادی بازداشت‌شدگان و تشکیل کمیته حقیقت یاب

 
جمعی از درودگران تهرانی با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از قیام سراسری مردم ایران خواهان آزادی بی‌قید و شرط دستگیر ‌شدگان قیام سراسری شدند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است ”امروز مردم ایران بپاخاشته‌اند تا ریشه ظلم را در کشور خود بر کنند در همین راستا تاکنون بیش از 120هزار تن از بهترین فرزندان ایران‌زمین در سیاه چالهای همین رژیم ستمگر برای دست‌یابی به آزادی به‌شهادت رسیده‌اند.

لذا ما جمعی از درود گران تهران حمایت خود را از تظاهرات بزرگ مردم ایران اعلام می‌کنیم و از مجامع حقوق‌بشری بین‌المللی خواهان مداخله برای آزدای بی‌قید و شرط کلیه بازداشت‌شدگان بی‌گناه و جلوگیری از ادامه کشتار بازداشت‌شدگان هستیم.

بطور مشخص همصدا با خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران از کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل‌متحد آقای زید رئد الحسین و خانم عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه حقوق‌بشر در امور ایران خواستار محکوم کردن بازداشت ها و کشته شدگان و به‌کار گرفتن تمامی تلاش خود برای آزادی بازداشت‌شدگان به‌ویژه تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی کشته شدگان قیام اخیر ایران به‌دست آخوندها هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/811190bd-09a6-4979-aa02-426716d5c2e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات