728 x 90

تهديدهاى ايران عليه ساير كشورها,

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا: باید جلوی دخالت‌های مخرب رژیم ایران در لبنان گرفته شود

-

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا
معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا
معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در ارتباط با تأمین مالی تروریسم معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا که در لبنان به‌سر می‌برد‌ تأکید کرد که باید جلوی دخالت‌های مخرب رژیم ایران در لبنان گرفته شود. مارشال بیلینگزلی از مقامهای بیروت خواست «تمامی گام‌های ممکن را بردارند تا این اطمینان حاصل شود که حزب‌الله هیچ حضوری در بخش مالی ندارد». وی که روز سه‌شنبه با میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان، سعد حریری، نخست‌وزیر و شماری دیگر از مقامهای سیاسی و بانکی لبنان دیدار کرد از آنها خواسته‌است تا جلوی دسترسی گروه حزب‌الله به بخش مالی و پولی، و دخالت‌های رژیم ایران در آن کشور را بگیرند.

مجله پولیتیکو چاپ آمریکا دی ماه 96 با انتشار یک گزارش تحقیقی درباره مماشات دولت قبلی آمریکا با فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران نوشت:
در حالی‌که حزب‌الله از طریق آمریکای لاتین کوکائین وارد آمریکا می‌کرد. دولت اوباما به‌خاطر رژیم ایران و حفظ توافق اتمی، پیگردهای گسترده پلیسی را که توسط چند ارگان دولت آمریکا علیه قاچاق مواد مخدر، خرید تسلیحات و حمایت از تروریسم توسط حزب‌الله، جریان داشت از ریل خارج کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c163677-dc4f-43cb-b4ea-0edcef5c5c6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات