728 x 90

مایک پنس رژیم آخوندی را یک دیکتاتوری و حکومت اصلی حامی تروریسم در جهان خواند

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا رژیم آخوندی را یک دیکتاتوری و حکومت اصلی حامی تروریسم در جهان خواند، و گفت:
«امروز من پیام دیگری دارم؛ یک پیام بهتر، از مردم آمریکا به ملت پرافتخار و بزرگ ایران: ما دوست شما هستیم و آن روز دارد فرا می‌رسد که شما از این رژیم شرور که رویاهایتان را خفه می‌کند و امیدهایتان را به‌خاک می‌سپارد رها خواهید شد».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا، تأکید کرد: «جهان بار دیگر شاهد آن است که رژیم بی‌رحم (حاکم بر) ایران فقط یک دیکتاتوری است که می‌خواهد با سلطه بر مردم آنها را از بنیادی‌ترین حقوقشان محروم کند. این رژیم خطرناک در سراسر منطقه هرج و مرج ایجاد می‌کند. فقط در سال گذشته و در حالی که شهروندانش فریاد کمک برای نیازمندی‌های پایه‌یی سر می‌دادند، (رژیم) ایران بیش از 4میلیارد دلار را خرج فعالیت‌های شرورانه در سوریه، لبنان و سایر نقاط سراسر منطقه کرد».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا افزود: توافق اتمی (با رژیم) ایران یک فاجعه است و ایالات متحده دیگر این توافق معیوب را تأیید نخواهد کرد... هم‌چنان که پرزیدنت ترامپ روشن ساخته است، اگر توافق اتمی (با رژیم) ایران اصلاح نشود، ایالات متحده فوراً از این توافق خارج خواهد شد... ما هم‌چنین حمایت (رژیم) ایران از تروریسم و تلاش‌های بی‌رحمانهٴ این رژیم برای سرکوب مردم را دیگر تحمل نخواهیم کرد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c6d586c-f7d4-45b6-b07c-e0578dccf3c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات