728 x 90

پیام شخصیتهای سیاسی از ایتالیا و سوریه در حمایت از قیام مردم ایران

جان پائولو برتا - شهردار شهر بورگو سن دالماتزو
جان پائولو برتا - شهردار شهر بورگو سن دالماتزو
جان پائولو برتا شهردار شهر بورگو سن دالماتزو در ایتالیا طی پیامی در حمایت از قیام مردم ایران اعلام کرد:‌ من قاطعانه و با اعتقاد کامل از مقاومت ایران که برای آزادی و دموکراسی مبارزه می‌کند حمایت می‌کنم، اینها ارزشهای حقوق‌بشری است که پایه‌های روابط بین افراد و جامعه را شکل می‌دهد.
 

احمد زکریا، روزنامه‌نگار و مدیر رادیو الکل سوریه در پیامی در حمایت از قیام مردم ایران، اعلام کرد: «این قیام، تخت سلطنتِ آخوندها را به لرزه در آورده و نویددهندهٴ سقوط حکومت خامنه‌ای بعد از سال‌ها ستم و استبداد است».

این روزنامه‌نگار اپوزیسیون سوریه، ضمن اشاره به شعارهای قیام مردم ایران در محکومیت دخالتهای جنایتکارانه رژیم آخوندی در سوریه، می‌افزاید: «ما مخالفان رژیم اسد، حمایت خود را از مقاومت ایران که در رهبری خانم مریم رجوی سمبلیزه شده است، اعلام می‌کنیم و از همهٴ تلاشهایی که در سطح داخلی و منطقه‌یی و عربی و بین‌المللی برای سرنگونی رژیم فاسد آخوندی صورت می‌گیرد، حمایت می‌کنیم».

 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c678c4d5-9075-4d86-8582-c7f3a4ba2468"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات