728 x 90

بحرین: تمام عملیات تروریستی که در این کشور انجام شده با هدایت رژیم ایران بوده است

شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور بحرین
شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور بحرین
شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور بحرین، روز یکشنبه اول بهمن گفت، نیروهایی امنیتی بحرین از وقوع 19عملیات تروریستی در سال 2017 میلادی در خاک این کشور جلوگیری کرده‌اند. تمام این 19عملیات تروریستی با حمایتهای سپاه پاسداران رژیم ایران و حزب‌الله لبنان و گروه‌های شبه‌نظامی الحشدالشعبی وابسته به سپاه قدس در عراق طرح‌ریزی و هدایت شده‌اند.
وی افزود: «عملیات با هدف ترور تعدادی از مقامات و مسئولان دولتی، شخصیتهای سرشناس جامعه و افراد پلیس و نیز آسیب رساندن به اموال عمومی و آتش زدن و نابودی تأسیسات نفتی طرح‌ریزی شده بود که با جمع‌آوری اطلاعات لازم و واکنش سریع نیروهای امنیتی، شناسایی، تعقیب و از وقوع آن جلوگیری به‌عمل آمد.
وزیر بحرینی گفت عملیاتهای تروریستی که امنیت و ثبات کشورش را تهدید می‌کنند توسط عناصر تروریستی مورد حمایت رژیم ایران که در آن کشور حضور دارند و با هماهنگی سپاه پاسداران، الحشدالشعبی عراق و حزب‌الله لبنان فعالیت و از آنها کمکهای آموزشی، مالی و لجستیکی دریافت می‌کنند، فرماندهی و هدایت می‌شود.

وی افزود که حتی اگر کشورهایی که این اشخاص تروریست در آنها اقامت دارند با اینترپل همکاری نکنند سرانجام آن تروریستها به چنگال عدالت خواهند افتاد و بدون مجازات نخواهند ماند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e541570d-1ad4-4b6c-a974-457affcfdf64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات