728 x 90

بیانیه جمعی از اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در تهران و خوزستان در حمایت از قیام

آتش زدن بسیج
آتش زدن بسیج
جمعی از اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان زبان و ادبیات انگلیسی و فرانسه در تهران و خوزستان با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از قیام سراسری مردم ایران خواهان آزادی بی‌قید و شرط دستگیر ‌شدگان تظاهرات اخیر و زندانیان سیاسی شدند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است ”بیش از 50کشته و 8هزار دستگیری که معمولاً در زندانها به کوچکترین نیازهای انسانی دسترسی ندارند و البته فرو ریختن تقدس دروغین جمهوری ددمنش آخوندی ماحصل اعتراضات سراسری مردم ایران در دی‌ماه 1396 است. اعتراضاتی که همه بر حق بود و معترضان حق خود را از رژیم ”جمهوری“ نام می‌خواهند که غیر از سرکوب، خفقان سیاسی- اجتماعی، تحمیل عقیدتی و نابودی و به زوال کشاندن بسیار گسترده و حیرت‌انگیز ایران و ایرانی، کوچکترین چیزی برای این مرز و بوم به ارمغان نیاورده است.

جوانان کشته شده زمستان 96 هرگز فراموش نخواهند شد ما همگی به نیابت از تمامی مردم آزادیخواه ایران سرکوب و کشتار جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم و خواستار آزادی بی‌قید و شرط معترضان بازداشت شده و زندانیان سیاسی هستیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/427b681b-0c39-434b-8d9b-8627a543863f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات