728 x 90

سیاست مماشات غرب با رژیم آخوندی بر سر قیام ایران

تظاهرات جوانان تهران علیه رژیم آخوندی
تظاهرات جوانان تهران علیه رژیم آخوندی
ورد تریبیون در سایت خود نوشت:‌ شورای ملی مقاومت ایران که در اروپا مستقر است، اعلام کرد اعتراضات به 130شهر گسترش یافته است.

جیم فیلیپس، تحلیلگر خاورمیانه در بنیاد هریتج، گفت که متحدان ایالات متحده در موضوع تظاهراتها سکوت کرده‌اند؛ زیرا قصد دارند توافق هسته‌یی رژیم ایران که دولت اوباما بانی آن بود و شامل مزایای تجاری قابل توجهی برای آنها می‌باشد را حفظ کنند. وی افزود:‌ "در حالیکه رئیس‌جمهور ترامپ در مورد تظاهرات مردم ایران بسیار سخن گفته است، بسیاری از رهبران غربی چشم خود را نسبت به تظاهراتها بسته‌اند و از رنجاندن رژیم ایران که امیدوارند با او مماشات کنند، ترسان هستند." "بسیاری از متحدان اروپایی و آسیایی به‌دنبال حفظ توافق هسته‌یی با رژیم ایران هستند تا رابطه‌ی تجاری با دیکتاتوری آخوندی در تهران را حفظ کنند. آنها می‌ترسند که اگر آنها اعتراف کنند که رژیم مردم خود را سرکوب می‌کند، از آنها خواسته می‌شود که در مورد آن کاری انجام دهند که می‌تواند تجارت را با این رژیم کاهش دهد. ".
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90f21b6f-71ff-4b63-94b2-e1512bbd0bfb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات