728 x 90

سخنرانی پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در اجلاس میاندوره‌یی شورای ملی مقاومت ایران

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در اجلاس میاندوره‌یی شورای ملی مقاومت ایران
پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در اجلاس میاندوره‌یی شورای ملی مقاومت ایران
با درود به همسنگران و هم‌رزمان عزیزم که در این سالیان متمادی با فشارهای استعماری و ارتجاعی چون کوه ایستادید، و ندای آزادی و حق حاکمیت مردم ایران را سر دادید و با درود به مسعود عزیز و شما خانم رجوی که واقعاً به‌عنوان پرچمداران این مقاومت در این سالها ایستادگی کردید و این مقاومت را راهنمایی کردید تا به اینجا رسید. حقیقت این است که فشارهای استعمار و ارتجاع می‌خواست این مقاومت را از بین ببرد یکی از این نکته‌ها به شما بگویم در لیست گذاشتن این مقاومت بیگناه بود، مقاومتی که کوچکترین گناهی را انجام نداده، کوچکترین بی‌قانونی را در هیچ جای جهان انجام نداده، با تمام فشارهایی را که به ما آوردند، ما می‌توانستیم هر کاری را بکنیم، چون همه [افراد] این مقاومت جان برکف‌اند، ولی جان برکف‌اند که فقط با آخوند مبارزه کنند و این مقاومت به اینجا رسیده است.

خیلی‌ها هم بریدند به بهانه‌های مختلفی از اینجا رفتند چون جرأت و شهامت شما را نداشتند وقتی جرأت و شهامت شما را نداشتند بهانه‌هایی را گرفتند و از این مقاومت دور شدند به‌خصوص وقتی که ما را تو لیست گذاشتند.

من جنبه‌های مختلفی را می‌خواستم اینجا عنوان کنم ولی یک چیز بیان می‌کنم برای شما، در طول تاریخ چون این حکومت خودش را به اسلام چسبانده می‌خواهم از اسلام شروع کنم. وقتی امام حسین در برابر یزید و شمر ایستاد این مثل سوزنبان قطار یک ریلی را جدا کرد که باید برای شرافت و انسانیت ایستاد. یک مثال دیگر هر وقت یک چیزی اول شروع می‌شود مثل ساخت هواپیما که توسط برادران رایت شروع شد ابتدا فقط 200متر پرواز کرد ولی بعداً هواپیماهایی درست شد که با سرعت چندین برابر صوت پرواز می‌کنند. این مقاومت رسید به جایی که در کشور ما ایران، بابک‌ها در برابر کسانی که دم از اسلام می‌زدند (امویه و عباسیان – مثل مازیارها) در کشور ما ایستادند. ما کشوری هستیم که پسیخانیان و قرمطیان در برابر حمله کسانی که به‌نام مذهب آمده بودند ایستادند.

اینها از مذهب بهانه گرفته بودند تا بیایند به جان و مال و ناموس مردم تجاوز کنند، یکی از آنها خمینی است، خمینی بویی از انسانیت و هیج مذهبی نبرده، به‌نام مذهب آمد به جان و مال مردم تجاوز کرد، الآن در زندانها به ناموس مردم تجاوز می‌کنند و به زن و مرد تجاوز می‌کنند، (توسط) کسانی که دم از اسلام می‌زنند و نماز می‌خوانند. مردم ایران زیر زجر این رژیم برای 38سال هستند. درود به تک‌تک شما که در این 38سال کوتاه نیامدید و ایستادگی کردید، صدای مظلومیت ملت بزرگ ایران را به جهان رساندید، به جایی رساندید که مردمی که قبلاً شاید به مقاومت هیچ توجهی نداشتند الآن می‌آیند پیش شما تعظیم می‌کنند خانم رجوی، چرا؟ برای اینکه شما حق را می‌خواهید آزادی می‌خواهید برای تک‌تک مردم ایران چیزی هم برای خودتان نمی‌خواهید. خدا خیر بدهد مسعود را، گفت ما می‌رویم اگر به‌ ما راه دادند می‌رویم خانه شهدا اگر راه ندادند می‌رویم به خاوران. یعنی اگر برای جاه و مقام بود (اعضای) این مقاومت تا لب مرز شهادت می‌رفتند و دیگر نمی‌رفتند در حالیکه همه رفتند (و شهید شدند) و گفتند ما می‌خواهیم کشورمان آزاد شود، ما می‌خواهیم قانون و قدرت ناشی از مردم باشد و به اینجا رساندند. قهرمانهای بزرگی در کشور ما در طول تاریخ که شما هم اشاره کردید از آرش‌ها و بابک ها و یعقوب لیث ها و مازیارها و بعد دکتر مصدق و کوچک خانها آمدند تا به حنیف رسید. الآن این شورای ملی مقاومت همه گروه‌های سیاسی را در بر می‌گیرد، شما راه را باز کردید، این شورا راه را باز کرد برای همه کسانی که عرق ملی دارند، نوکر استعمار و ارتجاع نیستند بتوانند بیایند اینجا، یعنی گفتید که آنها که جمهوری خواه هستند، به جدایی دین از دولت اعتقاد دارند، و می‌خواهند کشورشان از لوث وجود این آخوندها پاک بشود بیایند، ولی کو؟ کی آمد غیر از شما؟ همه رفتند و بهانه‌های مختلفی گرفتند، وقتی الآن قیام شده مردم ایران قیام کردند که حق آزادی‌شان را بگیرند، این صدای مظلومیت شماست صدای رشادت و شهادت جوانهایی است که در اشرف جانشان را فدا کردند این صدای اینها است که در ایران فریاد می‌زنند. اگر یادتان باشد در سال 88 موسوی گفت ما خواهان ولایت فقیه هستیم، دو روز بعدش شعار شما بلند شد: مرگ بر اصل ولایت فقیه، کس دیگری غیر از این مقاومت نیست. «مرگ بر اصل ولایت فقیه» این لهجه این مقاومت است. الآن هم شعار مردم وقتی می‌آیند تو خیابان اول ممکن است برای مالباختگان باشد، ولی وقتی که دور هم جمع شدند این مقاومت ایران هست که صدایش را بلند می‌کند.

من از تک‌تک شما هم میهنان شجاع و رشیدم که هر کدام از شما یک بابک خرم دین هستید برای من، هر کدام از شماها از موضع جوانمردی یک پهلوان تختی هستید برای من و مردم ایران تشکر می‌کنم واقعاً درود به تک‌تک شما، درود به غیرت‌تان، درود به همت‌تان که در این سالها از همه چیزتان گذشتید، کارهای خیلی خوبی را می‌توانستید داشته باشید، همه را گذاشتید کنار، آمدید که به این مقاومت کمک کنید. و الآن به حدی رسیده اید که –هم‌چنانکه اول هم عرض کردم- این انقلاب شما مقاومتی است که از بدو انقلابها تا حالا به اوج رسیده، کسی به سرعت شما نمی‌رسد، هرکس بخواهد بیاید به گرد پای شما هم نمی‌رسد.
متشکرم از تک‌تک شما.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c089b5f-ef0d-4d1b-903b-a57f3a1c0b29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات